Voorstellen
Voorstellen
Goedemorgen!
Mijn naam is Mark, woon in het noorden van het land. Ik heb me hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar een motor, bij voorkeur een mooie Blackbird. Ik zoek een machine die klaar is om de weg op te gaan en hoop iets te kunnen vinden tussen de 1.000 en 2.000 euro (ik hoop dat ik niet te optimistisch ben haha).
Vriendelijke groeten,
Mark
Mijn naam is Mark, woon in het noorden van het land. Ik heb me hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar een motor, bij voorkeur een mooie Blackbird. Ik zoek een machine die klaar is om de weg op te gaan en hoop iets te kunnen vinden tussen de 1.000 en 2.000 euro (ik hoop dat ik niet te optimistisch ben haha).
Vriendelijke groeten,
Mark
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Voorstellen
Hi Mark,
allereerst welkom alhier.
In die prijsklasse is er best wel iets te vinden. De carburatiemodellen gaan voor prijzen vanaf ca. 1000 Euro over Marktplaats etc.
Maar dat zijn dan wel minder mooie exemplaren met vaak achterstallig onderhoud en hogere kilometerstanden.
Ik heb zelf binnenkort een carb-model te koop. Eigenlijk is hij nu al te koop, maar ik moet nog wat opknap- en servicewerk aan hem doen voordat hij rij-klaar is.
Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur?
allereerst welkom alhier.
In die prijsklasse is er best wel iets te vinden. De carburatiemodellen gaan voor prijzen vanaf ca. 1000 Euro over Marktplaats etc.
Maar dat zijn dan wel minder mooie exemplaren met vaak achterstallig onderhoud en hogere kilometerstanden.
Ik heb zelf binnenkort een carb-model te koop. Eigenlijk is hij nu al te koop, maar ik moet nog wat opknap- en servicewerk aan hem doen voordat hij rij-klaar is.
Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur?
Als ik op MP zoek op Blackbird dan beginnen de meeste prijzen rond de 2.500 euro wat boven mijn budget is. Maar goed om te weten dat ze er wel binnen mijn budget te vinden zijn!
Ik vind persoonlijk zilver/grijs en zwart wel mooi, ben minder van blauw.
Groeten,
Mark
Ik vind persoonlijk zilver/grijs en zwart wel mooi, ben minder van blauw.
Groeten,
Mark
En voor wat voor prijs zal deze motor ongeveer te koop komen te staan?
- Frank Switser
- Site Owner
Als hij klaar is vraag ik er 2000 Euro voor (onvoorziene kosten/reparaties die ik nog tegenkom voorbehouden).
En dan is al het noodzakelijke onderhoud + vervanging slijtdelen (banden/kettingset etc.) gedaan.
Daarnaast krijg je nog 3 maanden garantie.
En dan is al het noodzakelijke onderhoud + vervanging slijtdelen (banden/kettingset etc.) gedaan.
Daarnaast krijg je nog 3 maanden garantie.
- Frank Switser
- Site Owner
En voor lage prijzen ben je net te laat. Begin van de winter zakken de prijzen altijd wat.
MIjne is in dat budget te krijgen... een 1997 Carb model met 170.000 km op de teller, werkt perfect, altijd goed onderhouden.
2018 KTM Super Duke GT
Hoi Burrito!
Dat is een behoorlijke km stand, of is dat een typefoutje
. Waar staat deze motor (aangezien ik in het noorden woon).
Groeten,
Mark
Dat is een behoorlijke km stand, of is dat een typefoutje
Groeten,
Mark
Nee, geen typefoutje... het is wel veel, maar kan het makkelijk hebben... het blok heeft overigens ongeveer 20.000 minder gelopen, die is een keer vervangen.
Ik woon in Lelystad.
Ik woon in Lelystad.
2018 KTM Super Duke GT
Hoeveel km kunnen deze motoren gemiddeld draaien voordat ze af zijn? Ik vind 150.000 voor een motor al erg veel namelijk.