Laser Carbon Hotcams met E-keur

Jeroen

Laser Carbon Hotcams met E-keur

Bericht door Jeroen » 03 sep 2010 12:25

Zit er over te denken mijn dempers te verkopen.....

Hier toevallig iemand belangstelling voor een set Carbon Hotcams Dual Sound met E-keur van nog geen jaar oud?

Afbeelding

Past op de carb-versies en op sommige modellen met injectie, zoals de mijne. (Geen aansluiting voor Lambdasonde) Ben overigens niet helemaal zeker hoe dat nu precies zit, maar er zit hier vast wel een BB-goeroe die dit verhaal kan bevestigen. :)

De prijs? Zit aan €425,- te denken. Lijkt mij redelijk.
Ze zijn helemaal compleet. Dwz. 2 sets Db-killers, uitdrijfijzer en een beugel voor de middenbok.

Iemand?

Frank Switser
Site Owner

Re: Laser Carbon Hotcams met E-keur

Bericht door Frank Switser » 03 sep 2010 12:34

Past op alle BB's, maar voor de injectiemodellen vanaf 2001 (dus met kat), moet je een O2-sensor-eliminatorkit monteren zodra je een Powercommander wil gebruiken voor een prettiger motorkarakter (rijbaarheid), plus meer koppel en meer vermogen i.c.m. een lager brandstofverbruik. Neem dan wel een aangepast luchtfilter (bijvoorbeeld K&N) voor meer resultaat. De PC moet voor optimaal resultaat wel op een testbank afgesteld worden, internet-mappings voldoen maar ten dele.....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Jeroen

Bericht door Jeroen » 03 sep 2010 13:04

Tnx! :)

Dat is bij mij dus de verwarring...
Ik heb een Duitse 2000 (Kenteken 2001) met injectie en (ongeregelde?) Kat's maar dan weer zonder die O2 aansluiting.

Ranjoles

Bericht door Ranjoles » 05 sep 2010 21:09

Frank Switser schreef:Past op alle BB's, maar voor de injectiemodellen vanaf 2001 (dus met kat), moet je een O2-sensor-eliminatorkit monteren (liefst i.c.m. een Powercommander).
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Zelf heb ik ook de lasers duotech maar dan rvs op mijn BB van 2002.
Waar zou ik dat aan moeten merken dat ik die O2-sensor-eliminatorkit nodig zou hebben?

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 06 sep 2010 17:39

Ranjoles schreef:
Frank Switser schreef:Past op alle BB's, maar voor de injectiemodellen vanaf 2001 (dus met kat), moet je een O2-sensor-eliminatorkit monteren (liefst i.c.m. een Powercommander).
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Zelf heb ik ook de lasers duotech maar dan rvs op mijn BB van 2002.
Waar zou ik dat aan moeten merken dat ik die O2-sensor-eliminatorkit nodig zou hebben?

Ik heb mijn Laser gewoon toen op de BB gemonteerd gehad en dat werkte perfect gewoon zonder O2 eliminator.
Dit heb je me ook nooit gemeld toen ik dit spul bij je kocht.
Ik denk dat je dan bij iedere vervangingsdemper en een motor met kat en inj zo''n stekkertjeding moet hebben.
Er rijden heel veel BB''s & CB's zeker in duitsland en Nederland zonder dit in de ronte. Nog nooit klachten en of problemen gehoord.

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 06 sep 2010 17:41

Jeroen schreef:Zit er over te denken mijn dempers te verkopen.....

Hier toevallig iemand belangstelling voor een set Carbon Hotcams Dual Sound met E-keur van nog geen jaar oud?

Afbeelding

Past op de carb-versies en op sommige modellen met injectie, zoals de mijne. (Geen aansluiting voor Lambdasonde) Ben overigens niet helemaal zeker hoe dat nu precies zit, maar er zit hier vast wel een BB-goeroe die dit verhaal kan bevestigen. :)

De prijs? Zit aan €425,- te denken. Lijkt mij redelijk.
Ze zijn helemaal compleet. Dwz. 2 sets Db-killers, uitdrijfijzer en een beugel voor de middenbok.

Iemand?

Jeroen waar zit je zelf aan te denken aan andere dempers of standaard of verkkop je de BB.
Mss weet ik iemand zal hem ff bellen.

nicoxx

Bericht door nicoxx » 06 sep 2010 19:31

Hoi Jeroen,

Ik ga je ff een PB sturen.

Vgr, Nico

Jeroen

Bericht door Jeroen » 06 sep 2010 20:44

Medic-XX schreef:
Jeroen waar zit je zelf aan te denken aan andere dempers of standaard of verkkop je de BB.
Mss weet ik iemand zal hem ff bellen.
Als ik ze verkoop dan ga ik de standaard dempers monteren.
Met zulke dingen is het vaak dat je ze heeeel erg graag wilt hebben en altijd likkebaardend naar anderen kijkt van 'Ohw, had ik maar..."
En als je ze dan hebt.... Tsja... dan heb je ze... En nou?....
Weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen, dat heb ik eigenlijk nu al. Maar er zit een aardige puist duiten in die dempers die ik goed kan gebruiken op dit moment.....
En nee, de BB zelf verkoop ik voorlopig niet. Heb zo het vermoeden dat dit een aardig blijvertje is.
Mochten de financiele tijden weer wat zonniger zijn dan komt er weer een 2 cilinder en gezien het feit dat de RC8 nog maar 2 jaar op de markt is kan dat nog wel een jaar of 5 duren.
:)

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 07 sep 2010 09:49

Ranjoles schreef:
Sorry, ik ben blijkbaar niet helemaal duidelijk geweest (of heb het zelfs verkeerd vermeld). Ik zal mijn posting aanpassen.
De O2-sensor-eliminatorkit heb je alleen echt nodig zodra je een Power-Commander gaat gebruiken. Zonder PC heb je hem niet nodig......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 07 sep 2010 11:05

Frank Switser schreef:
Ranjoles schreef:
Sorry, ik ben blijkbaar niet helemaal duidelijk geweest (of heb het zelfs verkeerd vermeld). Ik zal mijn posting aanpassen.
De O2-sensor-eliminatorkit heb je alleen echt nodig zodra je een Power-Commander gaat gebruiken. Zonder PC heb je hem niet nodig......
thnx mate

Plaats reactie