HBBF-meeting 14/05/2017 (10 uur)
Re: meeting 2017
Kan helaas niet het rondje mee te rijden, maar probeer er wel even te zijn in de ochtend voor de meet & greet (&koffie)
- Frank Switser
- Site Owner
Re: HBBF-meeting 14/05/2017
Even nogmaals onder de aandacht brengen, het is dus over anderhalve week al......
- Wile E. Coyote
Is er al een route/track beschikbaar?
Misschien handig om in MyRouteapp te zetten zodat iedereen hem zelf kan downloaden
Misschien handig om in MyRouteapp te zetten zodat iedereen hem zelf kan downloaden
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb geen myroute-app........
De route is gemaakt, maar moet nog wel door mij gechecked worden.
- Wile E. Coyote
MyRoutapp is een gratis routeplanner (of betaald indien je alle mogelijkheden wilt): https://www.myrouteapp.comFrank Switser schreef:Ik heb geen myroute-app........
Voordeel je kan de route openbaar zetten waardoor ieder hem afzonderlijk kan downloaden.
Ook je reeds gemaakte route in bv Basecamp kan je importeren in MyRouteApp.
De route is dan ook geschikt voor gebruikers anders dan Garmin.
Het ie een geweldige routeplanner met veel mogelijkheden en heel eenvoudig.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik ken hem, maar gebruik hem niet.
Ken myrouteapp ook. Handig en gemakkelijk programmaatje. Wie komen er as zondag? Ik ben er ik elk geval bij 
- Frank Switser
- Site Owner
Re: HBBF-meeting 14/05/2017 (10 uur)
Ik zoek nog een paar rijders met navigatie die willen en kunnen voorrijden.
Afhankelijk van het aantal deelnemers gaan we in meerdere groepen rijden van liefst maximaal 8 motoren.
Wie wil?
Bij mij op de zaak staat dan een laptop met de route er op (Garmin Mapsource).
Voor een handig persoon (ben ik niet met computers) ook over te zetten naar DomDom......
Afhankelijk van het aantal deelnemers gaan we in meerdere groepen rijden van liefst maximaal 8 motoren.
Wie wil?
Voor een handig persoon (ben ik niet met computers) ook over te zetten naar DomDom......
- Wile E. Coyote
Frank Switser schreef:Ik zoek nog een paar rijders met navigatie die willen en kunnen voorrijden.
Wie wil?
Ik heb navigatie en wil best ook een groep voorrijden.
Probleem alleen is dat ik een DomDom heb en dat gaat absoluut niet werken met Mapsource.
Je krijgt dan dat Garmin rijders linksaf gaan en de DomDom rijders rechtsaf en dat op zeer regelmatige basis.
Dit was dus ook de reden dat ik met MyRouteApp aankwam want dan kunnen zowel Garmin rijders als DomDom rijders gecontroleerd dezelfde route rijden en inladen.
We kunnen dit oplossen als je de route als track opslaat op je laptop en deze dan via mail aan mij toezend want dan kan ik voor iedereen de route zodanig aanpassen dat iedereen dezelfde route rijd.
Dan kan ik de route online zetten zodat iedereen met navigatie de route kan toevoegen aan zijn/haar navigatie.
Ik heb ook navi. Tomtom rider pro.