Neem je ze toch mee....... Of zijn ze nog te klein?Ed Grimme schreef:Is mijn kids weekend dus ik kan helaas niet mee.
Karten...Afgelast wegens te weinig animo !!
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Karten...
Weekendje later/eerder doen dan ??Frank Switser schreef:Neem je ze toch mee....... Of zijn ze nog te klein?Ed Grimme schreef:Is mijn kids weekend dus ik kan helaas niet mee.
Alles opties staan open!!
Ik heb gestemd voor een weekje later, zoals het er nu naar uitziet heb ik dan geen consignatiedienst van m'n werk.
Weekje eerder zou dus ook mogen van mij.
Weekje eerder zou dus ook mogen van mij.
Op 14 november komt mij het best uit, als ik dan mijn kinderen mee mag nemen tenminste (ook kidsweekend, tja gescheiden manne...).
Dat vinden mijn zoons helemaal gaaf. Op de 7e heb ik ze niet, dus als ik dan kom kom ik alleen.
Groeten,
Harry.
Dat vinden mijn zoons helemaal gaaf. Op de 7e heb ik ze niet, dus als ik dan kom kom ik alleen.
Groeten,
Harry.
Youth isn't a time of life... It's a state of mind

HHBBXX schreef:Op 14 november komt mij het best uit, als ik dan mijn kinderen mee mag nemen tenminste (ook kidsweekend, tja gescheiden manne...).
Groeten,
Harry.
Ik ken het fenomeen...Gescheiden mannen....
Natuurlijk mogen kids mee..Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Denk dat mijn dochter ook wel mee gaat....
Gezien het feit dat er erg weinig animo is zie ik er vanaf om een kart-uitje te organiseren.
Meeste arrangementen zijn vanaf 12 mensen en we komen hier nog niet eens op de 4 ...
Dus, bijdeze gaat dit idee de prullenbak in.
Meeste arrangementen zijn vanaf 12 mensen en we komen hier nog niet eens op de 4 ...
Dus, bijdeze gaat dit idee de prullenbak in.
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Karten...Afgelast wegens te weinig animo !!
Jammer, maar helaas.....
Toch leuk geprobeerd!
Toch leuk geprobeerd!
Re: Karten...Afgelast wegens te weinig animo !!
Frank Switser schreef:Jammer, maar helaas.....
Toch leuk geprobeerd!
Volgens jaar maar weer een poginkje wagen.
Of iemand anders mag het proberen....