meetings dit jaar
meetings dit jaar
Hallo en goede dag iedereen; ik fraag me af of dit jaar nog samenkomsten/meetings van nl birders op de planning staan? Zoniet is het misschien leuk om iets dergelijks op te zetten? Ben benieuwd naar jullie mening/animo....
bvd voor jullie reacties
bvd voor jullie reacties
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere
Re: meetings dit jaar
hoi
ja dat lijkt mij weer een goed idee .vorig jaar in april hadden we ook een meet en greet . even lekker kletsen en elkaars motoren bewonderen we verzamelden bij afs in Purmerend we deden een bakkie en een koekje en zijn daarna een rondje in NH gaan rijden .
ja dat lijkt mij weer een goed idee .vorig jaar in april hadden we ook een meet en greet . even lekker kletsen en elkaars motoren bewonderen we verzamelden bij afs in Purmerend we deden een bakkie en een koekje en zijn daarna een rondje in NH gaan rijden .
- Frank Switser
- Site Owner
Er staat wel e.e.a. op de planning, en ik hoop dat mijn nieuwste BB dan klaar is om te showen.
Daarnaast wil ik ook weer een buitenlandreis organiseren, waarschijnlijk naar de Pyreneeën of de Dolomieten.
Daarnaast wil ik ook weer een buitenlandreis organiseren, waarschijnlijk naar de Pyreneeën of de Dolomieten.
sounds cool; zit me nu al te verkneukelen
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere
ik zal dit jaar zeker proberen erbij te zijn!
Laat maar komen Frank. Als het half kan ben ik weer van de partij. Eventueel ook om voor te rijden.
beam me up, there is no intelligent life down here.

-
Baliekluiver
Lijkt me wel leuk om mede strijders te ontmoeten met een BB 
Hoi baliekluiver. Kan ik m'n oude ruitje ook weer eens even bewonderen
-
Baliekluiver
Hij zit er nog steeds op
.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik had gisteren een Italiaanse BB-rijder met zijn vriendin hier in de zaak. Hij kon zijn ogen niet geloven met 6 Blackbirds in de zaak.
In Italië ziet hij ze namelijk vrijwel geheel niet.......
Gezellig uit eten geweest en hij heeft mij/ons ook uitgenodigd om langs te komen wanneer wij in Noord-Italië zijn. Ze wonen in Bologna en Trieste (mooie omgeving).
In Italië ziet hij ze namelijk vrijwel geheel niet.......
Gezellig uit eten geweest en hij heeft mij/ons ook uitgenodigd om langs te komen wanneer wij in Noord-Italië zijn. Ze wonen in Bologna en Trieste (mooie omgeving).