Heb daar zeker over nagedacht maar dat is een risico voor sommige bestemmingen in Europa,Wile E. Coyote schreef:Xenon monteren en probleem opgelost.
Een paar extra LED lampen kun je nog redelijk eenvoudig verwijderer / uitschakelen.
Heb daar zeker over nagedacht maar dat is een risico voor sommige bestemmingen in Europa,Wile E. Coyote schreef:Xenon monteren en probleem opgelost.
Ik kom al jaren in Duitsland, Frankrijk waar Xenon afficieel niet is toegestaan daar dit niet af fabriek is gemonteerd.Red Boll schreef:Heb daar zeker over nagedacht maar dat is een risico voor sommige bestemmingen in Europa,Wile E. Coyote schreef:Xenon monteren en probleem opgelost.
Een paar extra LED lampen kun je nog redelijk eenvoudig verwijderer / uitschakelen.
Dat snap ik, in Duitsland zul je je boete ook direct moeten betalen bij een staande houding, er is maar 1 manier om dat duidelijk te maken: betalen.Wile E. Coyote schreef:Als ik zou worden aangehouden zou ik oom agent duidelijk maken dat ik de bekeuring gewoon betaal...
Misschien dat een te hoge snelheid en het negeren van inrijverboden voor motorrijders nog op een hogere plek in hun kladblokje staan.Wile E. Coyote schreef:De politie daar is veel strenger aan het controleren op uitlaten die te veel DB maken.