Aangezien de motor verkocht is, verkoop ik ook het rekje dat ik nog liggen heb...
Is een voor de Blackbird gemaakte beugel met een bevestigingsplaat van Givi monokey op.
50€
Givi rekje met monokeyplaat.
Re: Givi rekje met monokeyplaat.
Hoi Turi,
Al een oud bericht die ik hier lees... Heb je de plaat nog in de verkoop? Zo ja, zou je me eens een foto kunnen mailen of een linkje naar een site geven die laat zien hoe dit ondedeel er uitziet? Ik ben nog op zoek naar een manier om bagage op mijn zwarte vogel te vervoeren
Al een oud bericht die ik hier lees... Heb je de plaat nog in de verkoop? Zo ja, zou je me eens een foto kunnen mailen of een linkje naar een site geven die laat zien hoe dit ondedeel er uitziet? Ik ben nog op zoek naar een manier om bagage op mijn zwarte vogel te vervoeren
- Frank Switser
- Site Owner
Ik neem aan dat hij deze bedoeld, die gebruik ik ook: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6839168700
vraag is even of het om het rekje gaat dat geschikt is voor 1 topkoffer of het rekje dat ook 2 zijkoffers en een topkoffer dragen kan..
- Frank Switser
- Site Owner
Daar gaat mijn antwoord ook over......Sjoerd schreef:vraag is even of het om het rekje gaat dat geschikt is voor 1 topkoffer of het rekje dat ook 2 zijkoffers en een topkoffer dragen kan..
Een topkofferrekje zoals ik dat gepost heb is iets heel anders dan een compleet Wingrack waar jij het nu over hebt.
Er bestaat dan ook nog een gevormde staalplaat die alleen op de 4 bouten van de duohandgreep rust, daar kan ook een GIVI kofferdraagplaat op.
Thanks for the info Frank; ik had via je link naar beneden gescrolled en daar kwam ik wingrack ook tegen, vandaar.. Bedankt voor meedenken iig.
- Frank Switser
- Site Owner
Mmm, dat zie ik nu ook.
De link die ik had gepakt was (dacht ik) alleen van het plaatje, maar blijkbaar sturen ze je dan toch naar de overzichtspagina. Wel slim..... Normaal zou ik natuurlijk geen links van concurrenten plaatsen....
De link die ik had gepakt was (dacht ik) alleen van het plaatje, maar blijkbaar sturen ze je dan toch naar de overzichtspagina. Wel slim..... Normaal zou ik natuurlijk geen links van concurrenten plaatsen....