Sportieve Upgrade's Aangepast!!

Red Boll

Re: Sportieve Upgrade's

Bericht door Red Boll » 10 nov 2014 22:23

Turi schreef:Hey Frank alsnog een vertraagd antwoord! Ik doe de motor weg omdat ik toch een iets lichter motorfiets terug wil, met een iets bruter karakter! Verder niets dan lof over deze heerlijke fietsen! Snel ding wat heerlijk rijd, maar persoonlijk hou ik meer van een aggresiever karakter...
Dat moet dan wel een Fireblade gaan worden 8-) Je blijft natuurlijk wel Honda rijden toch?

In ieder geval veel succes bij je keuze & verkoop. Misschien kun je je starttopic nog aanpassen met alle info.
Laatst gewijzigd door Red Boll op 10 nov 2014 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Turi

Bericht door Turi » 10 nov 2014 23:10

Red Boll schreef:[quote="Turi"Hey Frank alsnog een vertraagd antwoord! Ik doe de motor weg omdat ik toch een iets lichter motorfiets terug wil, met een iets bruter karakter! Verder niets dan lof over deze heerlijke fietsen! Snel ding wat heerlijk rijd, maar persoonlijk hou ik meer van een aggresiever karakter...
Dat moet dan wel een Fireblade gaan worden 8-) Je blijft natuurlijk wel Honda rijden toch?

In ieder geval veel succes bij je keuze & verkoop. Misschien kun je je starttopic nog aanpassen met alle info.[/quote]

Heb jij ooit met een fireblade of een cbr1000rr gereden en dan met een R1 , gsxr 1000 of rsv?
Honda is super qua stabiliteit en kwaliteit. Maar een beetje een brave koppelcurve...
Ik blijf helaas geen Honda rijden..

Goed idee bedankt!

Red Boll

Bericht door Red Boll » 11 nov 2014 00:04

Turi schreef: Heb jij ooit met een fireblade of een cbr1000rr gereden en dan met een R1 , gsxr 1000 of rsv?
Honda is super qua stabiliteit en kwaliteit. Maar een beetje een brave koppelcurve...
Ik blijf helaas geen Honda rijden..

Goed idee bedankt!
Nee, maar een Fireblade lijkt me een logische stap binnen Honda naar iets snellers en lichters na een BB.
Zelf zou ik eerder richting Pan European gaan over een paar jaar, of een chopper naast de BB. (Red Boll => oude lul :? )

De door jouw genoemde motoren zijn natuurlijk ook mooie machines met allen hun eigen kenmerken. Ach, motorrijden op iedere motor blijft mooi. ;)
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 11 nov 2014 12:28

Turi schreef:... Wil je heel de motor kopen of?? :twisted: :twisted: :D :D
Nee hoor, ik heb al 3 Blackbirds.
Maar als de prijs goed is komt er een vierde bij.
De reden dat ik het vraag is dat ik je wilde helpen jouw motor te verkopen. Hoe meer info je vermeld, hoe groter die kans wordt.
Je hebt bijvoorbeeld nog geen vraagprijs vermeld. Dit doet 80% van de potentieel geïnteresseerde kopers al meteen afhaken.
Nu kan het best zijn dat je de hoofdprijs vraagt, in dat geval is het inderdaad handig geen vraagprijs te vermelden.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Turi

Bericht door Turi » 11 nov 2014 20:09

Frank Switser schreef:
Turi schreef:... Wil je heel de motor kopen of?? :twisted: :twisted: :D :D
Nee hoor, ik heb al 3 Blackbirds.
Maar als de prijs goed is komt er een vierde bij.
De reden dat ik het vraag is dat ik je wilde helpen jouw motor te verkopen. Hoe meer info je vermeld, hoe groter die kans wordt.
Je hebt bijvoorbeeld nog geen vraagprijs vermeld. Dit doet 80% van de potentieel geïnteresseerde kopers al meteen afhaken.
Nu kan het best zijn dat je de hoofdprijs vraagt, in dat geval is het inderdaad handig geen vraagprijs te vermelden.

Ik vraag 2750 voor mijn BB, op het net staat hij voor 2950€.....
Zeer licht bespreekbaar indien interesse op het forum...
Bijlagen
IMAG0403.jpg
IMAG0403.jpg (1.13 MiB) 13372 keer bekeken

Ed Grimme

Bericht door Ed Grimme » 12 nov 2014 10:57

Turi schreef:Hey Frank alsnog een vertraagd antwoord! Ik doe de motor weg omdat ik toch een iets lichter motorfiets terug wil, met een iets bruter karakter! Verder niets dan lof over deze heerlijke fietsen! Snel ding wat heerlijk rijd, maar persoonlijk hou ik meer van een aggresiever karakter...
Bruter karakter :? :? Ik trek die van mij met gemak op het achterwiel in zijn 2. Misschien moet je eens doortrekken tot de begrenzer en kijken of ie dan nog niet bruut genoeg is. Tenzij je natuurlijk houdt van een bokkige stampende dikke 2 cylinder.
Ik ben in elk geval blij met mijn corbin smuggler, waardoor ik niet elke keer van het zadel afdonder als de boel écht open gaat.
Voor mij blijft de BB dé machine.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

Turi

Bericht door Turi » 12 nov 2014 17:39

Ed Grimme schreef:
Bruter karakter :? :? Ik trek die van mij met gemak op het achterwiel in zijn 2. Misschien moet je eens doortrekken tot de begrenzer en kijken of ie dan nog niet bruut genoeg is. Tenzij je natuurlijk houdt van een bokkige stampende dikke 2 cylinder.
Ik ben in elk geval blij met mijn corbin smuggler, waardoor ik niet elke keer van het zadel afdonder als de boel écht open gaat.
Voor mij blijft de BB dé machine.

Geloof me die gaat vlotjes open in elke versnelling zodra deze warm is... Als je van een eerste generatie R1 afkomt is dit echt een mak lammetje qua gevoel.
Neemt niet weg dat een Blackbird supersnel is en blijft!! Eerste generatie R1 komt gewoon in zijn 3 met het gas nog vlot omhoog :)

Frank Switser
Site Owner

Re: Sportieve Upgrade's Aangepast!!

Bericht door Frank Switser » 13 nov 2014 09:28

En dat is dan ook de reden dat er van de eerste generatie R1's bijna niet eentje meer in rijdende staat is. Ze zijn vrijwel allemaal gecrashed......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Turi

Bericht door Turi » 13 nov 2014 10:23

Frank Switser schreef:En dat is dan ook de reden dat er van de eerste generatie R1's bijna niet eentje meer in rijdende staat is. Ze zijn vrijwel allemaal gecrashed......
Klopt of ze zuipen meer olie als benzine of de bak is aan gort!

Turi

Bericht door Turi » 18 mei 2015 12:55

Sold!

Plaats reactie