De Intermot dag was idd enerverend en vooral nat te noemen.
Op de heenweg naar de CB-shop leek de weg meer een rivier als een normale snelweg maar ondanks alles redelijk droog aangekomen buiten de handschoenen die uiteindelijk toch niet helemaal waterdicht waren.
De laatste 120 km naar Intermot je raad het al regende het alweer.
Wij reden achterop en verbaasde ons over de snelheden welke in dit noodweer werden gemaakt

, regelmatig stond er 150km/h op de teller, terwijl de weg soms amper te zien was.
Dit resulteerde wel, dat aangekomen in Keulen, ik naast een andere motorrijder staande, mijn handschoenen uitkneep door er een vuist van te maken, het leek of dat ik een flesje leeg goot.
De motorrijder viel bijna van zijn motor van het lachen, maar goed mijn handen waren gelijk aan die van mijn grootouders (extreem gerimpeld)
Al met al een prima dag gehad met mooie motoren op de stand, en ondanks dat het vaak oud nieuws was is dit de huidige motorfiets uit 1998 voor mij toch heel nieuw
Op de terugweg een stuk voorop gereden met snelheden van 150-160 km/h todat ik de ploeg achter mij zag afslaan terwijl mijn navigatie (Zumo660) nog steeds rechtdoor aangaf.
Doordat de snelheden aardig hoog waren moest ik ook gaan tanken om niet voor de grens van NL door dit kostbare vocht heen te zijn wat trouwens in Duitsland een stuk goedkoper is € 1,71 p/liter
We reden daarna met circa 150 km/h verder en na een aantal kilometers zaten er twee irritante lichtjes in de spiegels, een te hoog afgestelde koplamp en eentje met een extreem Xenonkleurtje die werkelijk borden zelfs als je eronderdoor rijdt tot op het laatste moment verlichten, en dit bleken dus de 2 straaljagerpiloten te zijn die de autobahn gebruikten waarvoor hij bedoeld is.
Tja eenmaal in NL moest het een stukje rustiger want dat roze papiertje is toch wel een belangrijk document.
In de omgeving van Tiel nog ff snel die grote M bezocht om daarna snel huiswaarts te keren.
Op de afslag voor Vlaardingen, je raad het al want we hadden er allemaal last van, het brandstoflampje ging branden
Je snapt niet hoe het kan want wij waren de braafste weg(mis)bruikers die er op pad waren
Al met al een prima dag alhoewel helemaal verrot bij thuiskomst.
Guys bedankt voor de gezelligheid