Nu eerst naar t fabriek in Duitsland materiaal halen, ja het mag ook op een zondag van der cheff.
Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
Neen geen "rode"
, nog ff geduld eerst de huur motor maandag terug brengen, dan de andere beetje "fine-tunen" en dan foto posten (als ik nog weet bij god hoe)
.
Nu eerst naar t fabriek in Duitsland materiaal halen, ja het mag ook op een zondag van der cheff.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Sorry Frank, Had je berichtje ff gemist. Op het rekje zit een M3 plaat van Givi. Da's dus monokey.
Heb inmiddels ook een topkoffer gekocht. Ik blijf het er niet uit vinden zien op deze motor, maar het is wel verdomd handig voor woon-werk!
Het is een E460 geworden. Over kunnen nemen voor 35 euro en voor dat geld kan ik me er geen bult aan vallen. Ik ga nog ff kijken of een koffer me echt bevalt. Als dat zo is, ga ik waarschijnlijk nog wel een mooiere koffer kopen.
Heb inmiddels ook een topkoffer gekocht. Ik blijf het er niet uit vinden zien op deze motor, maar het is wel verdomd handig voor woon-werk!
Het is een E460 geworden. Over kunnen nemen voor 35 euro en voor dat geld kan ik me er geen bult aan vallen. Ik ga nog ff kijken of een koffer me echt bevalt. Als dat zo is, ga ik waarschijnlijk nog wel een mooiere koffer kopen.
Dat is zo inderdaad een mooie manier om dat uit te vinden 
Bijna vergeten door het vele werk
Het is een nieuwe Bmw K1600 Gt Lichtgrijs metallic geworden, dit is in mijn ogen de betere van alles wat ik gereden heb.
Ook vrouwtje kan dat enkel bevestigen, mijne K1300S wordt of verkocht of ingeruild.
Foto weet ik niet meer hoe plaatsen Photobucket werkt bij mij niet meer, mss weten jullie iets beter.
Gr der alte Burtonman

Het is een nieuwe Bmw K1600 Gt Lichtgrijs metallic geworden, dit is in mijn ogen de betere van alles wat ik gereden heb.
Ook vrouwtje kan dat enkel bevestigen, mijne K1300S wordt of verkocht of ingeruild.
Foto weet ik niet meer hoe plaatsen Photobucket werkt bij mij niet meer, mss weten jullie iets beter.
Gr der alte Burtonman
R.I.P.B.O.C.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik denk dat de meesten wel weten hoe dat rijdende bankstel er uit ziet.......
Het rijdt inderdaad fantastisch, maar heeft natuurlijk niet het sportieve van de BB of de K1300S. Vooral op lage snelheid (file) heb je er meer moeite mee.
Wat mij elke keer weer opvalt is dat je het grote gewicht nauwelijks voelt zodra je ermee gaat rijden.
Het rijdt inderdaad fantastisch, maar heeft natuurlijk niet het sportieve van de BB of de K1300S. Vooral op lage snelheid (file) heb je er meer moeite mee.
Wat mij elke keer weer opvalt is dat je het grote gewicht nauwelijks voelt zodra je ermee gaat rijden.
Flickr!!!Burtonman schreef:Foto weet ik niet meer hoe plaatsen Photobucket werkt bij mij niet meer, mss weten jullie iets beter.
Je hebt er tegewoordig helaas wel een yahoo account voor nodig. Die kun je aan aanmaken onder forum nickname en dan kun je voorlopig foto's genoeg kwijt!All your pictures in one place.
On Flickr, everyone gets 1000GB of free storage, enough space for more than 500,000 photos. Our powerful search technology means you can find them anytime you want. No matter where you are, automatically sync your phone's photos to Flickr. Now you can save a lifetime of memories in one place.
BTW: Heel veel plezier met je beamer!
Dat heb ik ook altijd als ik een stukje ga lopen.Frank Switser schreef:Wat mij elke keer weer opvalt is dat je het grote gewicht nauwelijks voelt zodra je ermee gaat rijden.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
- Wile E. Coyote
De nieuwe Sena 20S Dual bluetooth motorcommunicatie 
Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd naar je bevindingen!!! (Review?)
Ik zit namelijk ook na te denken over deze en dan ook in combinatie met een PMR.
Ik zit namelijk ook na te denken over deze en dan ook in combinatie met een PMR.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
- Wile E. Coyote
Op dit moment zitten de units op de helmen waarbij ik moet zeggen dat er heel veel materiaal bijzit (3 microfoons) 2 bevestigingsmogelijkheden.Red Boll schreef:Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd naar je bevindingen!!! (Review?)
Afwerking is top.
Qua pairing lukt het nog niet helemaal daar ik heel veel wil ( gps, mp3, telefoon met mp3, en zumo 590)
Nog geen tijd gehad om dieper in de materie te duiken maar zodra ik info heb meld ik mij weer.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb er weinig verstand van, maar ik heb begrepen dat de volgorde van aanmelden belangrijk kan zijn.......
Dit is trouwens een van de redenen waarom ik nog steeds bedraad wil werken. De andere reden is batterijduur.
Dit is trouwens een van de redenen waarom ik nog steeds bedraad wil werken. De andere reden is batterijduur.