Het is gewoon een telefoonfotoFrank Switser schreef:Volgens mij zit hier een hele lange sluitertijd op deze foto (of staat het diafragma helemaal open).
Er zit standaard geen schakeling tussen, maar dat is natuurlijk wel te maken.
DRL's ingebouwd
Re: DRL's ingebouwd
DLR tegenwoordig (bij auto's) gaan inderdaad uit of dimmen iets als de normale verlichting aan gaat. maar vergeet niet dat de eerste auto's met DLR dat allemaal niet had. daar is het gewoon altijd aan en mag ook gewoon:

2018 KTM Super Duke GT
ohja... naar ik mij heb laten vertellen is er inmiddels een E-keur voor deze units afgegeven. Dus het zit juridisch ook goed met dit systeem
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
Als er nu E-keur is Wil ik wel een setje bestellen als kan.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Wile E. Coyote
Op hun site staat dit jammer genoeg nog niet vermeld.Burrito schreef:ohja... naar ik mij heb laten vertellen is er inmiddels een E-keur voor deze units afgegeven. Dus het zit juridisch ook goed met dit systeem
Anders had ik een kopie van hun site gemaakt met de E-keur vermelding en dit bij mijn papieren gestoken.
E keur hoeft geen probleem meer te zijn ivm apk.
http://nos.nl/artikel/621896-apk-voor-c ... -baan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
5 jaar geen apk
Er komt toch geen verplichte apk voor caravans, motoren en aanhangwagens. Het Europees Parlement stemde vandaag in met een voorstel waarbij deze voertuigen zijn uitgesloten van de verplichte keuring.
Vorig jaar was een kleine meerderheid van het Europees Parlement nog voor een verplichte apk. Met die maatregel moest de veiligheid in het verkeer worden vergroot. Nederland en veel andere landen maakten bezwaar. Ze zagen op tegen de bureaucratie en vonden dat mensen onnodig op kosten werden gejaagd.
Vijf jaar
Door de grote weerstand moest er een compromis worden gevonden. Het duurt nu weer vijf jaar voordat er nieuwe voorstellen mogen worden gedaan.
Het CDA in het Europees Parlement is blij dat Nederland de apk-plicht niet hoeft in te voeren. "Dit is een mooie opsteker voor Nederland, onze apk blijft nagenoeg ongewijzigd", twittert CDA-Europarlementariër Corien Wortmann.
http://nos.nl/artikel/621896-apk-voor-c ... -baan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
5 jaar geen apk
Er komt toch geen verplichte apk voor caravans, motoren en aanhangwagens. Het Europees Parlement stemde vandaag in met een voorstel waarbij deze voertuigen zijn uitgesloten van de verplichte keuring.
Vorig jaar was een kleine meerderheid van het Europees Parlement nog voor een verplichte apk. Met die maatregel moest de veiligheid in het verkeer worden vergroot. Nederland en veel andere landen maakten bezwaar. Ze zagen op tegen de bureaucratie en vonden dat mensen onnodig op kosten werden gejaagd.
Vijf jaar
Door de grote weerstand moest er een compromis worden gevonden. Het duurt nu weer vijf jaar voordat er nieuwe voorstellen mogen worden gedaan.
Het CDA in het Europees Parlement is blij dat Nederland de apk-plicht niet hoeft in te voeren. "Dit is een mooie opsteker voor Nederland, onze apk blijft nagenoeg ongewijzigd", twittert CDA-Europarlementariër Corien Wortmann.
- Frank Switser
- Site Owner
Daarnaast heeft een E-keurmerk helemaal niets te maken met APK. Dat zijn totaal verschillende regelingen.
Over de motor-APK: deze is nu uitgesteld voor 5 jaar. Wedden dat het binnen 1 jaar weer ter discussie komt? (en terecht)
Over de motor-APK: deze is nu uitgesteld voor 5 jaar. Wedden dat het binnen 1 jaar weer ter discussie komt? (en terecht)
- Gerkenator
misschien heeft E keur niks te maken met apk dat zou kunnen.
maar in duitsland willen ze nog wel eens moeilijk doen als er iets geen E keur heeft, moeten ze je natuurlijk wel om een reden staande houden.
iemand trouwens een foto zonder de verlichting aan, ik zou graag zien hoe clear of smoke eruit ziet zonder dat ze branden.
maar in duitsland willen ze nog wel eens moeilijk doen als er iets geen E keur heeft, moeten ze je natuurlijk wel om een reden staande houden.
iemand trouwens een foto zonder de verlichting aan, ik zou graag zien hoe clear of smoke eruit ziet zonder dat ze branden.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Gerkenator
hier mijn filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=qNLppfM1gc8
https://www.youtube.com/watch?v=qNLppfM1gc8