Na een Varadero, nu ook aan de Blackbird

Stel jezelf eens voor
Codacs

Re: Na een Varadero, nu ook aan de Blackbird

Bericht door Codacs » 25 mar 2014 21:09

@Frank: alle bougies zijn vervangen en hiermee was het euvel verholpen, zei de chef werkplaats. Ik kom na Dtl nog ff bij je langs om mijn belofte in te lossen voor het gebak en als ik dan gelijk nog ff je thermometer mag vasthouden, zou ik je zeer erkentelijk zijn. Ik ben goed van vertrouwen, maar weet het graag zeker binnen de garantieperiode!

Ga zeker voorzichtig aan doen, SR-71. De Angels rijden solide. Ik vind dat de motor zich makkelijk een bocht laat insturen, zonder dat ze dat extreme gevoel van invallen hebben. Ze leveren ontzettend veel grip en zijn, met dit weer, snel op temperatuur. In de regen heb ik alleen nog gereden, toen ze nog hagelnieuw waren, dus toen heb ik heeeeel kalm aan gedaan. Misschien morgen in de regen nog ff een stukje rijden.

SR-71

Bericht door SR-71 » 31 mar 2014 07:17

En hoe was t weekendje weg?

Codacs

Bericht door Codacs » 31 mar 2014 20:15

FAN-TAS-TISCH! We hebben natuurlijk super geboft met het weer. 1325 km gereden en ik heb de fiets lekker leren kennen. De Pirelli Angel GT's heb ik uitgebreid kunnen testen en zezijn wat mij betreft met vlag en wimpel geslaagd! Fantastische grip, liggen heerlijk in de bocht en geven een goed en veilig gevoel! W
De hele fiets is fantastisch. Bloedverziekend snel en de schop in je rug boven de 6000rpm is ongelooflijk.e

Ik had gisteravond bij thuiskomst wel wat last van mijn polsen en benen, maar na meer dan 600km is dat misschien niet heel vreemd (110km ochtendritje en tijdens de rit naar huis was een VFR rijder verkeerd gereden en die had ff te lang doorgereden... Dus ophalen en vandaar meer km's)

Ik wil weer terug! :mrgreen: :mrgreen: :!:

SR-71

Bericht door SR-71 » 31 mar 2014 20:31

ah ok, een gewoon BB weekendje dus ;)

Ik ben nu wel 100% om, ik ga afscheid nemen van mr Michelin... Hoor van meerdere kanten goede verhalen over de Angels. Achterbandje is nu wel op zijn eind dus binnenkort maar eens een ritje Purmerend.

Denk alleen dat ik de komende weken even druk ben.. Dochter heeft een gebroken been :( kom net uit het ziekenhuis.

Codacs

Bericht door Codacs » 01 apr 2014 07:49

Oei, suc6 daarmee. Ik heb geen ervaring met de Michelins, maar als ik het goed begrepen heb, zijn de Pirelli's minder 'agressief' inhet 'in de bocht vallen'... Voor wat het waard is. Ik heb echt voor de Angel gekozen, aangezien ik straks 100km per dag woon-werk ga rijden.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 01 apr 2014 09:36

SR-71 schreef: Denk alleen dat ik de komende weken even druk ben.. Dochter heeft een gebroken been :( kom net uit het ziekenhuis.
Sterkte!
Ik heb zelf enkele maanden met een gebroken voet geworsteld, en was mij er zeer van bewust hoeveel ik afhankelijk was van de hulp van anderen.
Hoe is haar prognose?
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

SR-71

Bericht door SR-71 » 01 apr 2014 11:03

1 week echt gips, dan hopen dat het goed zit (ze twijfelde of ze moesten opereren) maar aangezien ze 5 is denken ze dat ze volgende week kunstof "gips" mag en dan nog 3 weken. Ik hoop dat ze dan onder haar knie gips krijgt.

[img]foto%20komt%20eraan[/img]

Plaats reactie