avontuur op de snelweg

Plaats reactie
Burrito
Site Admin

avontuur op de snelweg

Bericht door Burrito » 05 mei 2013 21:48

het is woensdag ochtend en ik ga op weg om even bij Frank langs te gaan voor ik een afspraak heb in Amsterdam.
met 110 rijd ik lekker met het verkeer mee op de linker baan van de A6 als op de Hollandse brug de auto voor een rare slinger maakt... opeens ligt er een fiets voor me, ik had niet genoeg tijd om gecontroleerd te ontwijken en met het verkeer om me heen wilde ik geen ruk aan het stuur geven... dus vasthouden en er overheen...
in mijn spiegel zie ik de fiets omhoog springen en gelukkig raakt ie de auto achter me niet... ik voel even aan het stuur maar gelukkig voelt de auto gewoon ok... voor de zekerheid toch de snelweg af en een parkeerplaats op... jammer maar helaas, bumper kapot, radiator kapot, beplating van de motor hangt op de grond, en nog een paar sierstukjes zijn verdwenen...
juist ja, mijn "nieuwe" passat is waarschijnlijk (economisch) total loss... joepie! :(
2018 KTM Super Duke GT

tuut

Re: avontuur op de snelweg

Bericht door tuut » 06 mei 2013 07:59

Das mooi k..
is de veroorzaker wel bekend voor de verzekering?
je zal er maar met de motor achter hebben gezeten.
Gr ruud.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 06 mei 2013 08:04

Nee geen veroorzaker bekend dus wordt een schadefonds gevalletje... rechtsbijstand is ermee bezig
2018 KTM Super Duke GT

Wile E. Coyote

Bericht door Wile E. Coyote » 06 mei 2013 08:05

Wow dat is balen Taco :o

Je mag blij zijn dat je dit met de auto gebeurd en niet op de motor, want anders was het leed niet te overzien geweest.
Nu is gelukkig alleen blikschade
Kl*te dat je auto nu economisch total loss is, maar misschien staat er wel een postcode gegraveerd in de fiets, kan je tenminste de eigenaar ervan achterhalen.

BarryXX

Bericht door BarryXX » 06 mei 2013 08:23

Het zou je maar overkomen zeg. :?

Sterkte met het herstel van je auto en de schrik. Hopelijk doet het waarborgfonds iets voor je... :cry:
één van de voorwaarden om voor schadevergoeding voor het Waarborgfonds in aanmerking te komen is dat de schade moet zijn toegebracht door een motorvoertuig. Het is niet bepalend of een schade is ontstaan áán een motorvoertuig, maar juist of de schade is toegebracht dóór een ander motorvoertuig.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 06 mei 2013 08:26

Ja, dit valt onder afgevallen lading en dus onder dat motorvoertuig
2018 KTM Super Duke GT

BarryXX

Bericht door BarryXX » 06 mei 2013 19:31

Burrito schreef:Ja, dit valt onder afgevallen lading en dus onder dat motorvoertuig
LOL daar had ik nog geeneens aan gedacht. Wel heb ik me af zitten te vragen wat een fietser daar deed... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 07 mei 2013 17:26

Dat is in een woord KUT.
Hopelijk is er nog wat te achterhalen Taco

Plaats reactie