even voorstellen
even voorstellen
Hoi allemaal
Ik ben Ruud en ik rij nu voor het derde jaar met een blackbird(2003)
ik ben ook lid op het andere forum maar daar zie ik helaas de laatste tijd alleen de zelfde mensen,ik mis de mensen wel die er voorheen veel waren te vinden en veel van de techniek wisten te vertellen.
Ik heb op mijn motor eigenlijk aangepast wat ik wou een superbike stuur erop,had met het normale stuur veel last van me rug(hernia)een ander zadel en hyperpro voor en achter erop,nu is die super om mee te rijden.
Jullie zullen me wel vaker vinden hier nu,groetjes uit limburg.
Ik ben Ruud en ik rij nu voor het derde jaar met een blackbird(2003)
ik ben ook lid op het andere forum maar daar zie ik helaas de laatste tijd alleen de zelfde mensen,ik mis de mensen wel die er voorheen veel waren te vinden en veel van de techniek wisten te vertellen.
Ik heb op mijn motor eigenlijk aangepast wat ik wou een superbike stuur erop,had met het normale stuur veel last van me rug(hernia)een ander zadel en hyperpro voor en achter erop,nu is die super om mee te rijden.
Jullie zullen me wel vaker vinden hier nu,groetjes uit limburg.
Re: even voorstellen
Welkom Ruud! Heb je een fotootje van je super(bike)blackbird?
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Hi Ruud, welkom hier!
Wie weet vraag ik je binnenkort eens om een rit in Limburg/Eiffel uit te zetten. Lijkt je dat wat, en is dat voor jou mogelijk?
Wie weet vraag ik je binnenkort eens om een rit in Limburg/Eiffel uit te zetten. Lijkt je dat wat, en is dat voor jou mogelijk?
Ruud van harte welkom hier.
Bedankt allemaal
enne frank een rit uitzetten is niet mijn ding ik rijd zelf met een tomtom waar ik zelf routes in zet via allerlei sites en volg het pijltje.
Ik ga binnenkort met wat vrienden naar Bayern iemand misschien nog goede tips?
PS op deze site staan veel routes op
http://www.bikerszene.de/touren/Motorra ... her%20Wald" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Ruud.
Foto,s van mijn motor ga ik in mei maken heb er nog geen,ben niet zon fotograaf

enne frank een rit uitzetten is niet mijn ding ik rijd zelf met een tomtom waar ik zelf routes in zet via allerlei sites en volg het pijltje.
Ik ga binnenkort met wat vrienden naar Bayern iemand misschien nog goede tips?
PS op deze site staan veel routes op
http://www.bikerszene.de/touren/Motorra ... her%20Wald" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Ruud.
Foto,s van mijn motor ga ik in mei maken heb er nog geen,ben niet zon fotograaf
Hey Ruud, welkom en veel plezier hier

- Wile E. Coyote
Ruud van harte welkom en veel lees- en postplezier.
Bayern is geweldig kom er net vandaan, helaas alleen met de auto
Bayern is geweldig kom er net vandaan, helaas alleen met de auto
Hoi Ruud, veel plezier met de BB en op het forum. Je laat hem vast veel uit in Duitsland aangezien je in Limburg woont?
Jazeker ik rij bijna alleen in duitsland ik woon 1km van de grens af de laatste keer dat ik in nederland heb gereden was naar rotterdam met een stel vrienden om een blackbird te kopen voor een van hun,en op de terug weg binnendoor zaten we in tilburg op de streekweg,echt een brede weg waar 80 mocht gereden worden en mijn vriend dacht effe kijken hoe dat loopt zon bb en toen zijn we (mijn vriend) gelaserd met resultaat dat we met zijn drieen het rijbewijs mochten inleveren(183km) deze zaak loopt nog want volgens onze advocaat mag alleen de eerste een boete krijgen.
We zijn in breda naar de raadkamer geweest na 7 weken en alle drie ons rijbewijs terug
was eigenlijk 4 maanden
de zaak zelf moet nog voorkomen
word vervolgd!!
Groetjes Ruud.
We zijn in breda naar de raadkamer geweest na 7 weken en alle drie ons rijbewijs terug
de zaak zelf moet nog voorkomen
word vervolgd!!
Groetjes Ruud.
Dat stond op MF of Flitsservice ook toch? had ik al eens ergens gelezen. Hopen op een goede afloop. Weet je gelijk weer waarom je in D moet rijden.
Lijkt me ideaal zo dicht bij de D grens, daar maken ze van 100 wegen geen 60 zones.
Lijkt me ideaal zo dicht bij de D grens, daar maken ze van 100 wegen geen 60 zones.