Ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een mooie honda blackbird (2001) die super rijd behalve als ik een constante snelheid rij. Als ik dan een bijv constant 50 km/h of 100 km/h rij dan stotterd/houd de motor in wat zeer irritant is. Nu heb ik dit fenomeen al eens 9 jaar eerder gahad met mijn eerste motor (ZXR750) waar naar veel zoeken af laten stellen (Ruud Frederiks) ik bij toeval er achter kwam dat er een gescheurde bougiekap op zat. Dit was haast niet te zien.
Nu heb ik de Blackbird eerst eens(39dkm) een grote beurt gegeven waarbij ik de olie,olie filter, luchtfilter, bougies en zelfs (hier dat nodig was) de ketting en tandwielen heb vernieuwd. Natuurlijk heb ik tijdens deze onderhouds beurt de bougiekappen zeer grondig bekeken en getest, ook heb ik alle connectoren losgehaald en ingespoten.....helaas zonder resultaat
Nu hoor ik toch hier en daar dat het weleens bij de honda hoort maar kan dat niet geloven.... Kan iemand mij hierin nog adviseren of vertellen wat dit zou kunnen zijn of dat het misschien idd bij de Honda hoort?
Alvast bedankt
MVG Michael