nankang roadiac op mijn bb
- Gerkenator
Re: nankang roadiac op mijn bb
zeer klein testje uit moto 73 nr:25/26 6dec 2012-3jan 2013 pagina 46

Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

In dat nummer staat ook een stukje over BearDevil, mijn nieuwe merk!!!
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
ik dacht al dat jij dat was ( jonge onderneming uit almere ) staan in datzelfde nummer op pagina 11Burrito schreef:In dat nummer staat ook een stukje over BearDevil, mijn nieuwe merk!!!
waarom geen engels EN nederlands op je website?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

omdat ik eerst de pagina af wil maken en dan andere talen ga toevoegen (ook Duits en Frans)... als ik nu al een tweede taal erbij zet is het lastig met ontwikkelen, vaak veranderen dingen in het begin en om dan steeds in alle talen de aanpassingen te doen is lastig.
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
accu duur staat er ook nog niet bij, wel leuke camara's trouwens. ze zien er degelijk en gelikt uit.

- Gerkenator
update:
inmiddels alweer ongeveer 6000km eronder en nog steeds erg tevreden.
14 april ben ik naar circuit lelystad geweest en heb daar een dag lekker kunnen rijden, samen met nog zo'n 30 motoren waaronder ook 3 andere birds.
net als iedereen eerste rondje beetje warm rijden, daarna lekker vlot doorrijden over het circuit.
we zaten in de snelste groep en het tempo lag lekker hoog.
eerste sessie beetje te vlot na mijn idee, ik moest toch nog even wennen aan het circuit rijden ( banden waren ook wat op te hoge spanning ) maar daarna kon ik het prima bijhouden.
de banden konden het goed aan, had nog de standaard 2.9-V en 2.9-A in de banden en bij uitkomen bocht gleed ik beetje over de baan.
na een tip heb ik uit de losse pols wat lucht uit de banden laten ontsnappen en toen ging het daarna super lekker.
ik ben nu net een paar dagen terug van een week vakantie in zwarte woud en eifel, en ook daar geen minpunt kunnen ontdekken, ik heb gewoon niet in de gaten dat ik met "budget" banden onderweg ben. temperatuur was zo'n 10 tot 15 graden en de terugweg naar huis alleen maar regen.
overal genoeg grip, ook op de bitumen stroken ( had ik met de metzeler z8 meer last van ) en in de regen gewoon gematigd rijden.
voorband is nog bijna als nieuw, achterband toont wel slijtage, die is nog net niet aan de slijtage nokken toe.
totaal zo'n 500km snelweg en de rest 50, 80, en 100km wegen gereden.
zal morgen foto neerzetten van de voor en achterband.

inmiddels alweer ongeveer 6000km eronder en nog steeds erg tevreden.
14 april ben ik naar circuit lelystad geweest en heb daar een dag lekker kunnen rijden, samen met nog zo'n 30 motoren waaronder ook 3 andere birds.
net als iedereen eerste rondje beetje warm rijden, daarna lekker vlot doorrijden over het circuit.
we zaten in de snelste groep en het tempo lag lekker hoog.
eerste sessie beetje te vlot na mijn idee, ik moest toch nog even wennen aan het circuit rijden ( banden waren ook wat op te hoge spanning ) maar daarna kon ik het prima bijhouden.
de banden konden het goed aan, had nog de standaard 2.9-V en 2.9-A in de banden en bij uitkomen bocht gleed ik beetje over de baan.
na een tip heb ik uit de losse pols wat lucht uit de banden laten ontsnappen en toen ging het daarna super lekker.
ik ben nu net een paar dagen terug van een week vakantie in zwarte woud en eifel, en ook daar geen minpunt kunnen ontdekken, ik heb gewoon niet in de gaten dat ik met "budget" banden onderweg ben. temperatuur was zo'n 10 tot 15 graden en de terugweg naar huis alleen maar regen.
overal genoeg grip, ook op de bitumen stroken ( had ik met de metzeler z8 meer last van ) en in de regen gewoon gematigd rijden.
voorband is nog bijna als nieuw, achterband toont wel slijtage, die is nog net niet aan de slijtage nokken toe.
totaal zo'n 500km snelweg en de rest 50, 80, en 100km wegen gereden.
zal morgen foto neerzetten van de voor en achterband.

Laatst gewijzigd door Gerkenator op 22 mei 2013 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

- Frank Switser
- Site Owner
Bedankt!
Valt niet tegen dus......
Jouw plaatjes onderaan de tekst doen het (bij mij) trouwens niet.
Valt niet tegen dus......
Jouw plaatjes onderaan de tekst doen het (bij mij) trouwens niet.
Ik heb de eerder genoemde Metzelers laten plaatsen. Prijs was 325 all in. Volgend weekend eens een paar dagen uit proberen in Luxemburg en Duitsland. Het is trouwens dat mijn voorband lek was, anders had ik ze ter plekke bij een motorboer in Duitsland laten plaatsen. Prijs daar zou 290 all in bedragen.
plaatjes werken trouwens niet omdat je niet direct uit dropbox kan linken tenzij iedereen hier ook toegang heeft tot je folder. gewoon even bij de post uploaden of via een ander (publiekelijk toegankelijk) medium
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
werkt de foto nu wel? had inderdaad uit dropbox.
nu uit mijn album.
nu uit mijn album.