BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Re: BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Zo, bijgekomen van het stappen gisteren...Was nogal brak vandaag.
Leuke meeting gehad, volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar, wellicht een idee om het als start van het rijseizoen te doen en er dan gelijk een ritje aan koppelen.
Zal eens kijken hoe of wat.
Leuk om de gezichten bij de nicknames te zien, is altijd handig toch ?
Op naar een gezond rij jaar 2013.
Leuke meeting gehad, volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar, wellicht een idee om het als start van het rijseizoen te doen en er dan gelijk een ritje aan koppelen.
Zal eens kijken hoe of wat.
Leuk om de gezichten bij de nicknames te zien, is altijd handig toch ?
Op naar een gezond rij jaar 2013.
Was mijn eerste meeting bij HBF. Vond het een gezellige groep waarbij ik dan ook gezichten bij nicknames kon voegen. Warme koffie en een lekkere koek gaat er ook altijd in.
Goed idee Jim, nu een eindejaarsmeeting gehad, en in 2013 als het weer op begint te klaren een nieuwjaarsmeeting met een leuke rit.
Ik doe mee.
Goed idee Jim, nu een eindejaarsmeeting gehad, en in 2013 als het weer op begint te klaren een nieuwjaarsmeeting met een leuke rit.
Ik doe mee.
Dat geloof ik zeker!! Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad.Gerkenator schreef:dan heeft ladybird dus echt wat gemistFrank Switser schreef:Het was gezellig mannen!
In totaal zijn er ongeveer 20 BB-rijders gekomen.![]()
Had nog een paar foto's
Als je ze met rechtermuis opslaan als kiest zie je de hele foto, forum verkleint/scaled de foto.

Als je ze met rechtermuis opslaan als kiest zie je de hele foto, forum verkleint/scaled de foto.

Wat een mooie grijze Polo staat er op zeg. Hahahaha
- Gerkenator
zwart rood blauw en wit bijna alle kleuren.
die rooie van mij staat er wel mooi op, je ziet nauwelijks dat ie super smerig is haha.
die rooie van mij staat er wel mooi op, je ziet nauwelijks dat ie super smerig is haha.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Ja de mooiste 2 staan op de 1e foto vooraan he.
Regen was niet echt vies zeg maar, je hebt wel eens regen dat hij supervies is.
Net heb ik de mijn even gewassen en gepoetst en de delen die kunnen oxideren lekker in de acf50.
LET OP zonder zonnebril kijken kan gevaarlijk zijn. Kijken op EIGEN RISICO

Regen was niet echt vies zeg maar, je hebt wel eens regen dat hij supervies is.
Net heb ik de mijn even gewassen en gepoetst en de delen die kunnen oxideren lekker in de acf50.
LET OP zonder zonnebril kijken kan gevaarlijk zijn. Kijken op EIGEN RISICO

Ik mis de mooiste kleur van allen...De titaan-grijze... 
Nee joh, je begrijpt het niet.. Black = Zwart Anders hadden ze het wel een titanbird genoemd.