BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
- Gerkenator
Re: BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
ben al meer dan 2 weken verkouden,en een week goed ziek geweest. dan heb ik liever geen regen onderweg.
gaat nu gelukkig weer wat beter.
maar normaal gesproken ben ik niet bang voor regen, zelfs niet als met bakken naar beneden komt, maar liever niet natuurlijk.
gaat nu gelukkig weer wat beter.
maar normaal gesproken ben ik niet bang voor regen, zelfs niet als met bakken naar beneden komt, maar liever niet natuurlijk.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Frank Switser
- Site Owner
Helaas lijkt juist zaterdag de slechtste dag van de week te worden.......
Gelukkig hoeven we niet buiten te staan.
Gelukkig hoeven we niet buiten te staan.
Vorige keer dat we de meeting deden was het ook geen best weer. Jammer voor de gene die met de motor willen komen.
Ja het plan was wel om met de motor te komen maar als het slecht is dan pak ik toch de auto 
Vandaag is ook 100% regen volgens weeronline, maar ik heb vanmorgen 15 minuten regen gezien en de rest vd dag droog (zat in Westland en Oh Oh Den Haag)
- Gerkenator
in 15 minuten kun je goed nat worden.SR-71 schreef:Vandaag is ook 100% regen volgens weeronline, maar ik heb vanmorgen 15 minuten regen gezien en de rest vd dag droog (zat in Westland en Oh Oh Den Haag)
daar weet mijn ex vriendin alles van
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Frank Switser
- Site Owner
This Post is Worthless Without Pics.............Gerkenator schreef: in 15 minuten kun je goed nat worden.
daar weet mijn ex vriendin alles van
WatjeSandervB schreef:Ja het plan was wel om met de motor te komen maar als het slecht is dan pak ik toch de auto

- Wile E. Coyote
Alles vergeleken met de rit naar Intermot is een beetje motregen.
De rit ernaar toe verplaatsten we ons meer als "Blackbird Speetboot" dan als motorfiets

De rit ernaar toe verplaatsten we ons meer als "Blackbird Speetboot" dan als motorfiets
Denk dat ik de gok ga wagen....Morgen overdag is er vrij veel bewolking en valt er af en toe regen of een bui, toch zijn er ook droge momenten. Ook dan valt de meeste neerslag in het zuidoosten. De middagtemperatuur ligt rond 9 graden. De zuidwestelijke wind blijft stevig doorwaaien met landinwaarts matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft en aan de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 à 7 Bft. (Bron: KNMI)