Na veel nadenken en uitstellen en weer nadenken en weer uitstellen gisteren de knoop doorgehakt
Heb mn Blackbird verkocht .
Heb er jammergenoeg door diversen redenen niet lang van kunnen genieten maar denk dat het beter is
Ga me nu verplaatsen op een scooter ,denk dat ik die sneller en makkelijker pak voor in en om de stad
Hoop dat jullie nog veel veilige kilometer mogen maken en genieten van die mooie machine
Ik blijf hier af en toe nog wel mee lezen
gr Ed
Blackbird verkocht
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Blackbird verkocht
Jammer Ed, maar voor stadsgebruik heel begrijpelijk......
Heb je er nog een goede prijs voor gekregen?
Heb je er nog een goede prijs voor gekregen?
Jammer maar begrijpelijk. Scooter rijden is best lekker.
Ik vind het ook heel erg jammer en heb het lang overwogen maar toch de knoop doorgehakt
Had op marktplaats en een aantal sites van motorzaken gekeken wat ze nog waard zijn en was daar toch wel van geschrokken ,voor de prijs waar ik de 98er
voor heb gekocht koop je nu een 01 model (bij dezelfde dealer)
Ik had een bedrag in mn hoofd en kreeg uiteindelijk 250 euro minder ,dus had er wel een goed gevoel bij (koop wel een nieuwe scooter in de plaats)
Kreeg een bod bij een motorzaak in Amsterdam dat heel erg veel lager lag (ruim 1000 euro ook op een nieuwe scooter )
De opties die ik op de BB had gekocht brengen bij inruil bijna niks extra op ,dus dat is al een knappe verlies post
Zoals ik al zei ,ik heb er een goed gevoel bij en denk dat ik de scooter makkelijker gebruik
gr Ed
Had op marktplaats en een aantal sites van motorzaken gekeken wat ze nog waard zijn en was daar toch wel van geschrokken ,voor de prijs waar ik de 98er
voor heb gekocht koop je nu een 01 model (bij dezelfde dealer)
Ik had een bedrag in mn hoofd en kreeg uiteindelijk 250 euro minder ,dus had er wel een goed gevoel bij (koop wel een nieuwe scooter in de plaats)
Kreeg een bod bij een motorzaak in Amsterdam dat heel erg veel lager lag (ruim 1000 euro ook op een nieuwe scooter )
De opties die ik op de BB had gekocht brengen bij inruil bijna niks extra op ,dus dat is al een knappe verlies post
Zoals ik al zei ,ik heb er een goed gevoel bij en denk dat ik de scooter makkelijker gebruik
gr Ed
Wat voor scoot heb je gekocht Ed
Heb een Yahama x-city gekocht
Zat te twijfelen tussen een x-max en x-city en voor de laatste gekozen vanwege de beter zit
Zat te twijfelen tussen een x-max en x-city en voor de laatste gekozen vanwege de beter zit