Het BOC
Re: Het BOC
Een stikkert die geen waarde meer heeft!!!

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Frank Switser
- Site Owner
Je moest eens weten hoeveel BOC-ers op deze manier naar mijn webshop en deze site komen......SR-71 schreef:WAT....
http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... Il1_GcnHjQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dat is de enigste grote waarde, jij bent dan ook in mijn ogen de enigste echte XX-techniker.
Maar buiten dat heeft het stikkertje geen waarde meer, doordat het bijna volledige (op één na <voorlopig>) bestuur NIET op/met een Honda Blackbird rijdt.

Maar buiten dat heeft het stikkertje geen waarde meer, doordat het bijna volledige (op één na <voorlopig>) bestuur NIET op/met een Honda Blackbird rijdt.
R.I.P.B.O.C.
- Gerkenator
doe mij maar 10 van die stickers.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Wat ga je met 10 stikkers doen dan?
@ Frank, stoer dat je het lekker laat staan maar kun je ze wel leveren dan
@ Burtonman ik dacht dat ze nu allemaal geen BB meer hadden, niet dat het mij uitmaakt waar ze op rijden hoor. Ik droom ook wel eens van een hele andere motor.

Maar ik wil eerst nog een paar jaar op de BB rijden, was al vanaf 97 mijn droommotor. Maar sinds dit model van de MTS er is...... Eerst maar eens proefritje maken ooit.
@ Frank, stoer dat je het lekker laat staan maar kun je ze wel leveren dan
@ Burtonman ik dacht dat ze nu allemaal geen BB meer hadden, niet dat het mij uitmaakt waar ze op rijden hoor. Ik droom ook wel eens van een hele andere motor.

Maar ik wil eerst nog een paar jaar op de BB rijden, was al vanaf 97 mijn droommotor. Maar sinds dit model van de MTS er is...... Eerst maar eens proefritje maken ooit.
- Gerkenator
dat van die 10 stickers was natuurlijk een grapje.
ik had er wel een sticker op van boc, maar die heb ik er een half jaar geleden al weer afgehaald.
niet vanwege het boc forum of bestuur ofzo, maar gewoon omdat ik stickers toch niet zo mooi vind op een motor.
ik had er wel een sticker op van boc, maar die heb ik er een half jaar geleden al weer afgehaald.
niet vanwege het boc forum of bestuur ofzo, maar gewoon omdat ik stickers toch niet zo mooi vind op een motor.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

@ sr-71, stan de bandeboer heeft nog een bb, heeft ook al eens proefgereden op de bmw, maar durft of (ping-ping) kan voorlopig niet.

R.I.P.B.O.C.
- Frank Switser
- Site Owner
Ja hoor, ik heb nog een stapeltje BOC-stickers en zelfs een paar opnaaiemblemen.SR-71 schreef:Wat ga je met 10 stikkers doen dan?
@ Frank, stoer dat je het lekker laat staan maar kun je ze wel leveren dan![]()
En de MultiStrada 1200 is ook mijn volgende motor (naast de Blackbirds). En ja, ik heb er op gereden. Met wat modificaties is het een topper!
- Gerkenator
vind hem wel oerlelijk, maar hij zal vast wel goed rijden dat geloof ik meteen.
ik heb laatst op een varadero gereden en ik was erg verrast hoe goed die rijden.
ik heb laatst op een varadero gereden en ik was erg verrast hoe goed die rijden.

De oudere modellen vind ik er ook niet uit zien, maar deze (in het zwart) is wel cool. Rode MTS vind ik weer niet mooi.
Maar dat is pas over een paar jaar, en dan koop ik weer een 2e hands die al lekker gemod is door de vorige eigenaar.
@ Burtonman. Inderdaad die heeft er nog een.
@ Frank, als ik de ruimte had dan.... Dan had ik niet deze 2001 gekocht maar een 97BB en een 2010MTS. Die MTS zou ik dan kopen in 2013, dan alleen even tegen een mooie aanlopen. Maarja heb geen zin om mijn tuin op te offeren aan een garage. En eigenlijk is het voor mij een beetje overdreven om er 2 te hebben. Maarja je moet wat te dromen hebben he
Maar dat is pas over een paar jaar, en dan koop ik weer een 2e hands die al lekker gemod is door de vorige eigenaar.
@ Burtonman. Inderdaad die heeft er nog een.
@ Frank, als ik de ruimte had dan.... Dan had ik niet deze 2001 gekocht maar een 97BB en een 2010MTS. Die MTS zou ik dan kopen in 2013, dan alleen even tegen een mooie aanlopen. Maarja heb geen zin om mijn tuin op te offeren aan een garage. En eigenlijk is het voor mij een beetje overdreven om er 2 te hebben. Maarja je moet wat te dromen hebben he