Het BOC
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Het BOC
Ik begrijp jouw reactie, en ben het er (deels) mee eens.
Echter, ik begrijp ook dat diegenen die zich gegriefd voelen dit kenbaar willen maken. Dat mag daar niet, en hier wel....
Echter, ik begrijp ook dat diegenen die zich gegriefd voelen dit kenbaar willen maken. Dat mag daar niet, en hier wel....
- Gerkenator
maak mij niet druk om die reactie hoor, al vond ik hem wel meteen weer aanvallend overkomen.SR-71 schreef:Ik wist dat ik dit hier terug zou lezen. Die reactie is inderdaad te gek voor worden. Iemand maakt een normaal grapje en krijgt dit als reactie. Terwijl een van de grootste vrienden van "de club" een dyslecticus gigantus (ja ik kijk road runner) is. Die kwam hier ook wel eens undercover
![]()
Even het stukje waar het om gaat voor de banned4life personen.![]()
Iemand zoekt een motor en krijgt deze reactie:Daarop reageert GerkenatorHeb bij te koop gezet op de site: Uitlaatset en Bagster Buddy maar De Blackbird van 1998 zwart is tevens te koop
45000 km heeft altijd binnen gestaan en heeft alleen de zon gezien,
Crome wielen
Crome carter deksel andere kant deksel is ook Crome
Xenon verlichting
Amerikaanse undertail met ledverlichting
Hyperpro vering voor/achter
staat er gewoon keurig bij Nou komt tie vraagprijs € 3500,--
Boldy
Geintersseerd stuur een pmDus met een knipoog erbij voor de humorloze figuren. En ook nog een compliment.Boldy schreef:45000 km heeft altijd binnen gestaan en heeft alleen de zon gezien,
dan heeft ie dus niet altijd binnen gestaan
chrome wielen cool, dat staat vast erg mooi op een zwarte motor.
En dan geeft MP zo een kansloos antwoord... Waarom vraag ik mij dan af. Los van dat hij zelf mag weten wat hij zegt mag het niet van de eigen regeltjes. (alleen al offtopic reageren staat al een lijfstraf op) en wie is er nu offtopic.
Ze hebben gewoon de pik op een aantal mensen daar en bij Gerkenator komt dat doordat hij een keer iets over bredere achterbanden heeft gezegd, toen ging het helemaal mis. En dat was gewoon een eigen mening.
Zo ik ben t weer ff kwijt, ik blijf er maar om lachen hoor maar het is en blijft kleutergedrag.
ik lach het wel weg.
en idd heb een tijdje ( was even tijdelijk ) met 190 achterband gereden, nou dat was foute boel, sommigen daar kunnen daar zeker niet op rijden, want je kunt er totaal niet een bocht mee maken.
ik had nergens problemen mee. laat ze maar niet horen dat ik nu op nankang rijd haha.
ik heb geen problemen met het boc, ik kijk er elke dag wel even uit routine. met andere woorden ik maak me niet druk om, maakt me niet uit wat ze over me zeggen.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

En zo doe ik het ook Gerkenator...
Kijken en lezen, gebruiken wat je kan gebruiken
Kijken en lezen, gebruiken wat je kan gebruiken
Precies, daarom post ik er niet meer. Ik kan er ook hartelijk om lachen hoor, maar je weet gewoon dat als je daar leest over dit soort zaken dat het in dit topic komt.
Ik kan echt niet begrijpen waar die, tja hoe moet je het noemen, agressie/felheid vandaan komt.
Het mooie is dat ik ook een keer een opmerking maakte over de originle remleidingen dat deze na 10 jaar toch echt wel een keer "op" zijn (meen zelfs dat Honda wil dat je ze elke 4 jaar vervangt). Gelijk een bak gal over me heen. En dan in andere topics diezelfde personen zelf schrijven dat je echt stalen leidingen moet hebben omdat de originele zo slecht zijn.
Als je dan zegt dat je niet begrijpt dat iemand wel zijn vering vervangt en een powercommander erop zet om harder te kunnen rijden maar dan niet naar het belangrijkste kijkt (remmen) krijg je zowel in het topic als per PB beledigingen naar je hoofd.
Ik kan echt niet begrijpen waar die, tja hoe moet je het noemen, agressie/felheid vandaan komt.
Het mooie is dat ik ook een keer een opmerking maakte over de originle remleidingen dat deze na 10 jaar toch echt wel een keer "op" zijn (meen zelfs dat Honda wil dat je ze elke 4 jaar vervangt). Gelijk een bak gal over me heen. En dan in andere topics diezelfde personen zelf schrijven dat je echt stalen leidingen moet hebben omdat de originele zo slecht zijn.
Als je dan zegt dat je niet begrijpt dat iemand wel zijn vering vervangt en een powercommander erop zet om harder te kunnen rijden maar dan niet naar het belangrijkste kijkt (remmen) krijg je zowel in het topic als per PB beledigingen naar je hoofd.
Die menskens (xx-bestuur) die u die opmerkingen gemaakt hebben over die remleidingen, rijden nu met motoren (BMW) die standaard stalen remleidingen hebben!!!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ja maar daar kunnen ze niets aan doen heBurtonman schreef:Die menskens (xx-bestuur) die u die opmerkingen gemaakt hebben over die remleidingen, rijden nu met motoren (BMW) die standaard stalen remleidingen hebben!!!
Nu zal een motor met bouwjaar 2010/2012 (neem aan dat ze wel nieuwer spul rijden) uiteraard meer doorontwikkeld zijn maar ik heb op een VRO (was in 1999) met mijn RF900 uit 96 iedereen eruit geremd bij de remproef met 80 km/pu waarvan ook hagelnieuwe motoren (ook een bmw) met abs. Daar stond zelfs de instructeur van te kijken, zelfs met mijn vrouw achterop stond ik eerder stil.
Maarja kan ook dat de negen andere deelnemers niet durfde te remmen natuurlijk.
Ey das grappig! Ik kom ook van een RF900 af. Een zwaar onderschatte motor.
En dat remverhaal. Tja...In theorie moet de ABS wel sneller stil staan. Tenzij je Rossibloed door de aderen hebt stromen...Vaak durft men niet door te knijpen idd.
En dat remverhaal. Tja...In theorie moet de ABS wel sneller stil staan. Tenzij je Rossibloed door de aderen hebt stromen...Vaak durft men niet door te knijpen idd.
135pk en is lichter ik kon er meer mee gooien en smijten dan met de BB maar ik heb er ook 10 jaar op gereden. Als de BB er niet was dan had ik nu nog op een RF900 gereden.
Dit was m.

Ik heb daar toen ook stalen leidingen op gezet (paar maanden voor de verkoop) en dat was echt een bizar verschil maar de originele leidingen zaten er nog op.
Was bezig de RF weer een beetje te pimpen tot ik tegen mijn huidige BB aanliep.
Heel even had ik er 2. De BB opgehaald in de regen, hij was toen echt extreem strak gepoetst opgeleverd.

Het is de combi van een goede machine en een goede berijder. Neem Rossi en Schumacher maar als praktijkvoorbeeld. Als het alleen de auto zou zijn waarom is Ferrari nu niet nr 1, als het alleen de berijder zou zijn waarom staat MS niet nr 1.
Dit was m.
Ik heb daar toen ook stalen leidingen op gezet (paar maanden voor de verkoop) en dat was echt een bizar verschil maar de originele leidingen zaten er nog op.
Was bezig de RF weer een beetje te pimpen tot ik tegen mijn huidige BB aanliep.
Heel even had ik er 2. De BB opgehaald in de regen, hij was toen echt extreem strak gepoetst opgeleverd.
Het is de combi van een goede machine en een goede berijder. Neem Rossi en Schumacher maar als praktijkvoorbeeld. Als het alleen de auto zou zijn waarom is Ferrari nu niet nr 1, als het alleen de berijder zou zijn waarom staat MS niet nr 1.
WAT....
http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... Il1_GcnHjQ" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... Il1_GcnHjQ" onclick="window.open(this.href);return false;