Nieuw lid met XX
Re: Nieuw lid met XX
Kleine update; donderdag a.s. komt het HyperPro-setje eronder, de hugger heb ik afgelopen week bij Frank gekocht en gemonteerd. Evenals een setje blauwe framepluggen om het geheel een beetje netjes te laten uitzien.
Volgende weekend maar eens even een paar mooie foto's maken, als het weer droog is. Anders blijf ik poetsen.
Maar goed. Tot zover.
Ik houd jullie op de hoogte.
Groet
André
Volgende weekend maar eens even een paar mooie foto's maken, als het weer droog is. Anders blijf ik poetsen.
Maar goed. Tot zover.
Ik houd jullie op de hoogte.
Groet
André
die Hyperpro gaat echt een leuk kadootje zijn aan jezelf! (qua rijgedrag) ik wens je er alvast HEEL veel plezier mee!
2018 KTM Super Duke GT
- Wile E. Coyote
Word de vering gelijk gereshimmed ??
Yep, de hele mikmak wordt gedaan.
Zo, vanmorgen is de HyperPro-set gemonteerd in Alphen aan den Rijn.
Iedereen heeft me de afgelopen tijd in geuren en kleuren verteld wat voor een verschil dat uit zou gaan maken.
En verdomd,.......het is zo.
Qua weggedrag echt een andere fiets. Onzekerheid heeft plaats gemaakt voor zekerheid. Het remmen gaat vele malen beter. Bochtengedrag, ook met dit weer, geeft heel veel meer vertrouwen. Zelfs het alleen maar op de fiets gaan zitten voelt anders.
Ben er superblij mee. Echt een aanrader voor degenen die het nog niet hebben.
3 November gaan jullie de motor zien.
Bas is een goeie gast met veel uitleg en is heel secuur met de motor bezig. Topzaak dus.
Iedereen heeft me de afgelopen tijd in geuren en kleuren verteld wat voor een verschil dat uit zou gaan maken.
En verdomd,.......het is zo.
Qua weggedrag echt een andere fiets. Onzekerheid heeft plaats gemaakt voor zekerheid. Het remmen gaat vele malen beter. Bochtengedrag, ook met dit weer, geeft heel veel meer vertrouwen. Zelfs het alleen maar op de fiets gaan zitten voelt anders.
Ben er superblij mee. Echt een aanrader voor degenen die het nog niet hebben.
3 November gaan jullie de motor zien.
Bas is een goeie gast met veel uitleg en is heel secuur met de motor bezig. Topzaak dus.
Gaaf he, ik heb het niet op mijn eigen bird gevoeld want het zat er al op maar met proefrijden op BB's zonder en met was met idd veel beter.
- Wile E. Coyote
Dit is ook een upgrade die bij mij voor begin volgend jaar staat gepland want zoals je al beschrijft iedereen heeft het erover.
Moet eerst nog even zo'n boompje planten waar van die briefjes aangroeien
Moet eerst nog even zo'n boompje planten waar van die briefjes aangroeien
- Frank Switser
- Site Owner
Het valt nog wel mee hoor, je bent nog geen 400 Euro kwijt.
Ik heb trouwens ook nog een gebruikte set hier, dus als je het zelf wilt gaan doen kan je voor heel veel minder geld klaar zijn........
Ik heb trouwens ook nog een gebruikte set hier, dus als je het zelf wilt gaan doen kan je voor heel veel minder geld klaar zijn........
Dat is helemaal leuk, mijn zwager heeft ook de voorkant gebruikt gekocht (via Stanley) en zelf erop gezet en achterveer nieuw erop laten zetten in Alphen ad Rijn. Check doen ze gewoon voor je ook al koop je het 2e hands.
- Frank Switser
- Site Owner
Maar de achterveer is juist het gemakkelijkst......
Je hoeft alleen maar de kartelmoer los te draaien en de halve maantjes uit te nemen, de stelweg is groter dan de veerlengte, dus er zit geen spanning meer op.
Je hoeft alleen maar de kartelmoer los te draaien en de halve maantjes uit te nemen, de stelweg is groter dan de veerlengte, dus er zit geen spanning meer op.