Ben vandaag gaan rijden op de ring, op de terugweg hier en daar een hoop bb gezien, zaten er mss ook van het H.M.V.C. bij.
Het BOC
Re: Het BOC
Jep
Ben vandaag gaan rijden op de ring, op de terugweg hier en daar een hoop bb gezien, zaten er mss ook van het H.M.V.C. bij.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
HMVC? Welke ring? De Ring??
H.M.V.C. = Het Motoren Vrienden Clubje.
Boc bestaat niet meer sinds het merendeel van het bestuur deze motor heeft afgeschreven. (Mijn oprechte mening)
Hoe kun je iest kopen waarvan het bestuur geen weet van wil hebben!!!!!!!

v
v

Oh ja voor ik het vergeet.
De ring is Nordschleife
Reeds vierde keer daar gaan rijden, prachtig met de K13S, wel veel ongevallen gebeuren er daar. 
Boc bestaat niet meer sinds het merendeel van het bestuur deze motor heeft afgeschreven. (Mijn oprechte mening)
Hoe kun je iest kopen waarvan het bestuur geen weet van wil hebben!!!!!!!
Oh ja voor ik het vergeet.
De ring is Nordschleife
R.I.P.B.O.C.
Sterker nog. Het hele BOC heeft vanaf 1 maart 2013 helemaal niet meer. Het bestuur stopt. Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen
We moeten gaan selecteren
R.I.P.B.O.C.

R.I.P.B.O.C.
R.I.P.B.O.C.
Tja, als ze allemaal geen BB meer rijden snap ik ze wel. Maar eigenlijk is het een klein clubje van pak m beet 10/15 man waar heel veel mensen 15 euro aan betalen. De info waar je toegang toe krijgt voor die 15 euro kun je ook op veel andere site's krijgen. En wat daar niet staat kun je hier of op MF gratis krijgen aan info.
Je slaat de nagel op de kop, en de info die je hier krijgt is meestal (eigenlijk altijd) veel professioneler dan bij een bandenboer die doet alsof.
R.I.P.B.O.C.