thnx !shades schreef:Mooie Yoshi's hoor !
en weer een nieuweling :P
-
MikeBird98
Re: en weer een nieuweling :P
- Frank Switser
- Site Owner
Voor mijn smaak zijn deze dempers veel te klein voor op een Blackbird. Maar gelukkig heeft niet iedereen mijn smaak(-gebrek)...... 
-
MikeBird98
dat dacht ik aanvankelijk ook maar in het echt vond ik dat niet , het staat wel racy en het geeft al aardig wat vermogen erbij !! en sound al helemaal.Frank Switser schreef:Voor mijn smaak zijn deze dempers veel te klein voor op een Blackbird. Maar gelukkig heeft niet iedereen mijn smaak(-gebrek)......
Dat ziet er netjes uit!
-
MikeBird98
Dankje , en binnenkort afstellen met K&N filter!!SandervB schreef:Dat ziet er netjes uit!
Goed bezig! Dat afstellen ga je dan wel voelen. Ook zeker in de lagere RPM regionen. Ik ben er iig nog erg content mee. Hoewel het snel went.
Mijn Bird ook het nodige aan gebeurd ;

-
MikeBird98
netjes en wat is er aan gebeurd ? want afstellen is eigenlijk std wat er moet gebeuren bij een orginele motor , wat is het vermogen en koppel ? koppel wend snel idd , maar volgas doortrekken blijft altijd hard gaan denk ik !!Albert schreef:Goed bezig! Dat afstellen ga je dan wel voelen. Ook zeker in de lagere RPM regionen. Ik ben er iig nog erg content mee. Hoewel het snel went.