Cruise Control
Re: Cruise Control
Ik wil er een voor mijn zwager bestellen, welke maat moet ik hebben groot of klein? Is ook een 2001 BB.
- Frank Switser
- Site Owner
Bij de standaard handvaten heb je de kleine versie nodig. Bij handvatverwarming of dikkere handvaten kan het zijn dat je de grote versie nodig hebt.
ok is standaard dus dan bestel ik hem op de site.
Is hij al op de post?
- Frank Switser
- Site Owner
Nee, ik zit even zonder.SR-71 schreef:Is hij al op de post?
De nieuwe zending is reeds overgevlogen naar NL, maar nog niet ingeklaard.
Das niet zo mooi want hij was wel te bestellen op de site, heb je ook geen gebruikte liggen?
Edit- zag dat je de status hebt aangepast en er iets op de post is gegaan dus als het goed is heb ik hem morgen binnen
Edit- zag dat je de status hebt aangepast en er iets op de post is gegaan dus als het goed is heb ik hem morgen binnen
Ik heb de cruise control vanmorgen met de post ontvangen(bedankt frank) en vandaag ook gelijk getest ben de eerste keer wezen rijden vandaag en op de autobaan heb ik hem erop gehad en moet zeggen hij werkt perfect,ik zal hem zo niet zo vaak gebruiken,ik rij niet zoveel autobaan maar als ik op vakantie ga gaat ie zeker mee voor de lange stukken.
Groetjes Ruud.
Groetjes Ruud.
Hallo Frank
Ik wil er wel een kopen voor mijn blackbird in kleur zwart
laat mij weten hoe ik het geld overmaken moet.
dan kunnen ze teminste niet meer mijn rijbewijs afpakken
gr Matje
Ik wil er wel een kopen voor mijn blackbird in kleur zwart
laat mij weten hoe ik het geld overmaken moet.
dan kunnen ze teminste niet meer mijn rijbewijs afpakken
gr Matje
- Frank Switser
- Site Owner
De CC verhindert je niet om het gashendel te ver open te draaien.
Het voorkomt wel dat je onbewust te snel gaat rijden (als je hem tenminste gebruikt).
Bestellen graag via de webshop: http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... uct_id=702" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt de kleine versie nodig (of je moet erg dikke handvaten/handvatverwarming hebben).
Het voorkomt wel dat je onbewust te snel gaat rijden (als je hem tenminste gebruikt).
Bestellen graag via de webshop: http://www.afsmotorparts.nl/index.php?r ... uct_id=702" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt de kleine versie nodig (of je moet erg dikke handvaten/handvatverwarming hebben).
-
Redblackie
Ik heb al 18 jaar een cruise control op mijn BB.
Gewoon een buizenklem van 0,5 EUR en nooit problemen mee gehad....
Gewoon een buizenklem van 0,5 EUR en nooit problemen mee gehad....