Kleurenkeuze....
Re: Kleurenkeuze....
ehhh ja... samen met een witte en een zwarte.... ben net weer thuis...
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Dat klopt helemaal! Wij (3 zelfstandig ondernemers) hadden toevallig allemaal een maandag met goed weer vrij (genomen)......zwartevogelxx schreef:Zag ik vandaag de heer Switser in de buurt van Heerhugowaard rijden op de "dagelijkse" motor??Frank Switser schreef:Mijn tweede was een geel/rode, gespoten in de kleuren van de Spaanse vlag. Ik heb deze motor in 2007 (2004 model) ongezien gekocht (alleen een foto) voor een goede prijs met het idee hem te gaan spuiten (rood natuurlijk), maar dat is er nooit van gekomen. Dit is nu mijn "dagelijkse" motor.
Mijn derde is een zwarte uit 2007, die ik als schademotor gekocht heb ligt in onderdelen uit elkaar. Hij wordt /is gesloopt.......![]()
Samen met een Zilveren en een Zwarte ??
Ronald
We hebben een 200km ritje door Noord Holland gedaan. Die "zilveren" was trouwens een witte......
Heb een rode uit 98 (mijn eerste! heb hiervoor op een oma fiets gereden), die heb ik gekozen omdat ik de kleur mooi vind en omdat ik eigenlijk niet zoveel te kiezen had op de beurs, buiten een rode, zwarte en een blauwe.
- Gerkenator
rood is ook wel beetje mijn kleur.
altijd rode/paarse motoren gehad, en toen ik motorloos was heb ik zelfs eens een rode gehuurd.
heb inmiddels ook een 4 tal rode autos gehad, vind dat bij een auto ook de mooieste kleur, ( staat niet mooi op elke auto of motor de rode kleur trouwens )
altijd rode/paarse motoren gehad, en toen ik motorloos was heb ik zelfs eens een rode gehuurd.
heb inmiddels ook een 4 tal rode autos gehad, vind dat bij een auto ook de mooieste kleur, ( staat niet mooi op elke auto of motor de rode kleur trouwens )
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Titanium kleur. Waarom? Omdat dat de mooiste kleur is! 
- Wile E. Coyote
Rood is voor mij de kleur, warm, expliciet aanwezig en de
kleur van snelheid