Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
- Gerkenator
Re: Meet 'n Greet 1 April (nee geen Grapje)
heel misschien een fries erbij op 1 april, maar nog niet helemaal zeker. een dikke OVB dus
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

ik ben zo vrij geweest de deelnemers even in een lijstje te zetten... Siem, kan jij wat meer info verschaffen over de plannen, route, tijden, etc etc?
2018 KTM Super Duke GT
Locatie is AC de Meern en daar verzamelen vanaf 10.00.Burrito schreef:ik ben zo vrij geweest de deelnemers even in een lijstje te zetten... Siem, kan jij wat meer info verschaffen over de plannen, route, tijden, etc etc?
11.00 gaan we een rondje Lopik/Utrechtse heuvelrug rijden... http://www.gpstracks.nl/motorroutes-ned ... hp?id=2381
De rit is ong 150 km dus net leuk om het in een middagje te doen.
Onderweg stoppen we ergens waar we het leuk vinden...FF lunchen als daar animo voor is natuurlijk.
De rit eindigt in Breukelen.
Van daaruit kunnen we via de A2 weer ieder zijn kant op.
Da's lekker in de buurt. Ik doe mee Siem.
beam me up, there is no intelligent life down here.

Leuk Ed ...Hou ik je aan!!Ed Grimme schreef:Da's lekker in de buurt. Ik doe mee Siem.
Grote kans dat ik ook mee ga, moet even privé wat regelen en het moet ook nog een beetje lekker weer zijn uiteraard.
gezellig, ik heb je erbij gezet... en Ed's OVB weggehaald... wordt nog wel een leuke groep zo 
2018 KTM Super Duke GT
Zit nog even te twijfelen of ik op de blackbird kom of op iets anders !! 
beam me up, there is no intelligent life down here.

Zeker, het is nu al een leuke groep.Burrito schreef:gezellig, ik heb je erbij gezet... en Ed's OVB weggehaald... wordt nog wel een leuke groep zo
En via MF mogen we Pajaro (Claas) ook verwelkomen.
Ed Grimme schreef:Zit nog even te twijfelen of ik op de blackbird kom of op iets anders !!