Hallo blackbird rijders,
Heeft iemand een idee mijn blackbird stottert tussen de 5000 en 8000 toeren.
stationair loopt hij goed.
Denk zelf of de bougies of de lambdasonde.
hij heeft 46000km gereden en heb hem met 36000km gekocht maar weet de historie niet.
iemand een idee
groeten dennis
Stottert
Re: Stottert
Zou ik beginnen met een onderhoudsbeurtje.
Luchtfilter bougies en dergelijke. FF een benzinereiniger in een volle tank er door rijden voor het reinigen van de injectoren. Denk dat je er een heel eind mee komt dan.
Luchtfilter bougies en dergelijke. FF een benzinereiniger in een volle tank er door rijden voor het reinigen van de injectoren. Denk dat je er een heel eind mee komt dan.
idd denk ik ook aan lucht, benzine of bougies... is met een beurtje redelijk goed te bekijken...
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Je zegt lambdasonde, dus je hebt een 2001 of later model?
Behalve bovenstaande suggesties zou ik ook even de verschillende connectoren in de kabelboom openen en v.z.v. contactspray.
Ook de bobines niet vergeten!
Boven 8000 rpm loopt hij dan dus weer goed, of kom je daar nooit?
In dat geval kan het ook vapour-lock zijn. Je tank ontlucht dan niet goed, en zuigt vacuüm, waardoor er niet voldoende benzine naar de injectoren kan gevoerd worden.
Behalve bovenstaande suggesties zou ik ook even de verschillende connectoren in de kabelboom openen en v.z.v. contactspray.
Ook de bobines niet vergeten!
Boven 8000 rpm loopt hij dan dus weer goed, of kom je daar nooit?
In dat geval kan het ook vapour-lock zijn. Je tank ontlucht dan niet goed, en zuigt vacuüm, waardoor er niet voldoende benzine naar de injectoren kan gevoerd worden.
- dennis1971
Bedankt allemaal voor de reacties
Heb 4 bougies bestleld ga ik sowiesie maar vervangen en zal dan gelijk de kabels checken
3 weken gelden olie ververst en vorig jaar een K&N luchtfilter gemonteerd.
@Frank boven de 8000 toeren doet hij het goed
.
mvg dennis
afgelopen zondag 1 april nieuwe bougies erin gezet en probleem is verholpen
Heb 4 bougies bestleld ga ik sowiesie maar vervangen en zal dan gelijk de kabels checken
3 weken gelden olie ververst en vorig jaar een K&N luchtfilter gemonteerd.
@Frank boven de 8000 toeren doet hij het goed
mvg dennis
afgelopen zondag 1 april nieuwe bougies erin gezet en probleem is verholpen