difi gigital tyre gauge aangeschaft

Plaats reactie
Gerkenator

difi gigital tyre gauge aangeschaft

Bericht door Gerkenator » 07 jan 2012 00:38

vandaag aangeschaft een difi digital tyre gauge aanbieding van 22,50 euro nu voor 14,95 bij motoport.
moet hem nog wel even op de motor testen, maar op de autobanden deed hij het wel goed, een analoge bij pomp die gaf 2,5 aan en de digitale gaf 2,40 aan.

heeft psi en bar aanduiding en verlichting en verlicht display.

zal nog wel even een foto plaatsen.
Laatst gewijzigd door Gerkenator op 07 jan 2012 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Re: difi gigital tyre gauge aangeschaft

Bericht door Frank Switser » 07 jan 2012 10:01

Bij de grote test van bandenspanningsmeters door "Das Motorrad" kwam de meter van Continental er als beste uit (€ 20,--). http://www.conti-online.com/generator/w ... nning.html
De Difi heb ik nog nooit van gehoord, maar qua omschrijving klinkt hij qua functie vergelijkbaar. Als ik via Google zoek, dan vindt ik deze meter voor een andere prijs (€ 22,50 bij Motoport). http://www.motoport.nl/DIFI-BANDENSPANN ... R-DIGITAAL
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 07 jan 2012 14:27

ja 22,50 zou ook kunnen kloppen, ik moest namelijk ook nog een kettingspray 13,65 halen en een optimate accu kabeltje 5,95 en moest totaal 34,55 betalen dus dan kom ik op 14,95 voor de difi tire pressure gauge.

er stond alleen geen prijskaartje op de difi meter vandaar. maar 14,95 klopt wel bij motoport leeuwarden, was speciale aanbieding.

deze hieronder is het, hoe hij te vergelijken is met die van continental weet ik niet. ik heb hem op me werk vergeleken met een analoge ( die je ook wel bij benzinepompen vind ) en ik meete 0,1bar verschil maar nu weet ik dus nog niet welke van de 2 het nauwkeurigste is moet ik dus eigenlijk nog een meter hebben en dan gemiddelde nemen.

Afbeelding
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Ace

Bericht door Ace » 28 jan 2012 21:02

Leuk hebbedingetje.... :lol:
Heb er ook een gekocht bij de Lidl voor € 5,99.
Werkt perfect....

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 28 jan 2012 21:43

ja die heb ik ook zien liggen ja, weet alleen niet of ze ook nauwkeurig zijn, maar ja dat weet ik van die van mij ook niet LOL.
Afbeelding

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 29 jan 2012 13:05

Gerkenator schreef:ja die heb ik ook zien liggen ja, weet alleen niet of ze ook nauwkeurig zijn, maar ja dat weet ik van die van mij ook niet LOL.
Dan kom je hem toch eens vergelijken met mijn geëikte meters.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie