nog een rit om het jaar af te sluiten?
nog een rit om het jaar af te sluiten?
Eigenlijk vind ik dat we nog een leuke rit moeten doen om het jaar af te sluiten... op (zeer) korte termijn... aangezien het weer nog zo goed is... misschien wel leuk om elkaar nog een keertje te zien zo voor het einde van 2011....
Zaterdag 3 December v/a 10:30 bij AFS motorparts in Purmerend:
Aanwezigen:
- Frank
- Taco
- MedicXX
- BigJim
- Ace
- 2x personen op BB
- Gerkenator (ovb)
- Nano (ovb)
- SandervB (ovb)
Zaterdag 3 December v/a 10:30 bij AFS motorparts in Purmerend:
Aanwezigen:
- Frank
- Taco
- MedicXX
- BigJim
- Ace
- 2x personen op BB
- Gerkenator (ovb)
- Nano (ovb)
- SandervB (ovb)
2018 KTM Super Duke GT
Re: nog een rit om het jaar af te sluiten?
Mijn motortje slaapt al. Maar vind het een leuk idee. We kunnen ook een zaterdag een meeting met koffie met gebak afspreken bij AFS in P'end. Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Teminste als Frank dat goed vind.
Teminste als Frank dat goed vind.
dat kan natuurlijk ook!
of we doen een kop koffie ergens voor iedereen die lekker wil kletsen met daarna een lange onderbroeken tocht voor degenen die dat ook willen / kunnen ?
of we doen een kop koffie ergens voor iedereen die lekker wil kletsen met daarna een lange onderbroeken tocht voor degenen die dat ook willen / kunnen ?
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Het is allemaal prima, wat mij betreft.
Echter meerijden kan ik wel vergeten, daarvoor heb ik het (o.a. thuis) te druk. Daarnaast is afspreken momenteel lastig omdat ik op zeer korte termijn een sterfgeval in de naaste familie verwacht.
Echter meerijden kan ik wel vergeten, daarvoor heb ik het (o.a. thuis) te druk. Daarnaast is afspreken momenteel lastig omdat ik op zeer korte termijn een sterfgeval in de naaste familie verwacht.
Frank Switser schreef:Het is allemaal prima, wat mij betreft.
Dat is weer balen Frank. Sterkte daarmee. Dan maar een bakkie doen en een ouwehoer middagje met wat drankjes en hapje gewoon allemaal wat meenemen. Wie heeft er zin in?
bijvoorbeeld op Zaterdag 3 December doen? Als we het bij Frank op de zaak willen doen tenminste...
2018 KTM Super Duke GT
Zoiets weet ik alleen niet of ik moet werken. moet ik ff checken..................ja ben vrijBurrito schreef:bijvoorbeeld op Zaterdag 3 December doen? Als we het bij Frank op de zaak willen doen tenminste...
- Frank Switser
- Site Owner
Wat mij betreft is deze datum OK.
- Gerkenator
met mooi weer, dan kom ik. wel o.v.b.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.