Inmiddels heb ik de verzekering al ingeschakeld en aangifte gedaan enzo... de motor staat bij Frank en is deels al weer opgeknapt... maar de schade is toch ruim 1200 euro... word je niet blij van...
Poging tot diefstal
Poging tot diefstal
Nadat een onverlaat vorig jaar mijn motor had omgegooid bij een poging tot diefstal heb ik dit jaar weer geluk. 2 weken terug kwam ik in mijn parkeergarage en wilde de motor verplaatsen toen ik er achter kwam dat het contactslot verdwenen was... 
Inmiddels heb ik de verzekering al ingeschakeld en aangifte gedaan enzo... de motor staat bij Frank en is deels al weer opgeknapt... maar de schade is toch ruim 1200 euro... word je niet blij van...
2018 KTM Super Duke GT
Re: Poging tot diefstal
Jezus lekker buurtje waar je woont. Hier hebben ze al een aantal auto's op bestelling voor de deur weggehaald.
Balen hopelijk krijg je alles van de verzekering terug
Balen hopelijk krijg je alles van de verzekering terug
Nou ja, vorig jaar was in Baarn, dus dat kan ik niet aan Almere toerekenen... dit keer in de afgesloten parkeergarage!
2018 KTM Super Duke GT
JIPPIE!
KNMV Verzekeringen schreef:Geachte heer Van Sambeek,
Betreft: afhandeling van de schade aan uw motorrijtuig
Voor de schade aan uw motorrijtuig vergoeden wij EUR 1.463,39.
Op het schadebedrag is het eigen risico van EUR 110,00 in mindering gebracht. Het schadebedrag maken wij binnen 14 dagen op uw rekeningnummer over.
Aangezien deze schade hiermee volledig is geregeld, sluiten wij het dossier. Deze schade is niet van invloed op uw bonus-malustrede.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
KNMV Verzekeringen
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Toch altijd heel erg fijn als je eindelijk duidelijkheid hebt en het ook nog eens een bedrag is waar je echt mee uit de voeten kunt!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd