Na alle Corona-perikelen en geannuleerde vakanties en reisjes wil ik weer een Dolomietentrip voor Blackbirdrijders organiseren.
Er staat nog niets definitief vast, maar ik wil jullie wel informeren zodat jullie er eventueel rekening mee kunnen houden.
Deze startposting zal worden aangepast zodra er meer definitief bekend is.
De definitieve datum is nu vastgesteld op zondag 11 Juni aankomst, en vertrek op dinsdag 20 Juni. Maar in overleg is daarvan af te wijken, zoals aankomst op zaterdag of vertrek op een eerdere of latere datum.
Wat vast staat is dat we voor de groep van zondag tot zondag een Hotel in Valgardena (Wolkenstein) hebben, vlak onder het Sella Massief. Het is daar niet te druk, en je kan vele kanten op. Twee weken passen rijden zonder veel hetzelfde is geen probleem.
Ik kom al ruim 30 jaar in de Dolomieten, en naar mijn mening is dit de beste locatie voor een motorvakantie.
Verlengen of vervroegen van hotelreserveringen is ook geen probleem, mits op tijd geboekt.
Ik blijf zelf minimaal 2 tot 3 dagen langer (dus tot dinsdag 20 Juni).
Er zijn enkele kamers en dubbele kamers beschikbaar in het hotel, en er is een appartement op loopafstand van het hotel waar 6 personen in kunnen.
We zitten daar met halfpension, dus ontbijt en diner zijn inbegrepen. De prijs volgt nog, maar aangezien ik dit gratis organiseer zal het zeer goedkoop zijn. Zeker in vergelijk met commerciële aanbieders.
Het hotel heeft een afgesloten ondergrondse parkeergarage.
Ideaal zou een groep van 20 tot 30 personen zijn, bij de ritten onderverdeeld in groepen tot maximaal 8 motoren.
De heen en de terugreis dien je zelf te regelen. Wij gaan altijd met de auto + motoraanhanger zodat er ook een bezemwagen beschikbaar is mocht dat nodig zijn. Ik neem ook de nodige reserveonderdelen + gereedschap mee die voor alle modellen Blackbird nodig kunnen zijn. Ik heb ook meerdere motoraanhangers te huur.
De vakantie is voor Blackbirdrijders, maar niet exclusief voor BB-rijders.
Heb je vrienden die ook mee willen, dan kan dat. Al hebben bij te veel aanmeldingen de BB-rijders wel voorrang.
Heb je interesse, meld dat dan per e-mail aan mij (frank@afsmo torparts.nl) Spatie weglaten bij mailen!
Heb je vragen, stel die dan hier. Ik zal ze voor zover nu al bekend beantwoorden. En anders komt dat later.
Blackbird Dolomietentour 11-20 Juni 2023
- Frank Switser
- Site Owner
-
mean-machine
Re: Blackbird Dolomietentour 2023
Goed plan!
Helaas niet voor mij.
In april+mei of juli+aug ben ik gedurig of helemaal vrij. (en ook dan moet 't maar net passen)
Net in juni gaat helemaal niet lukken. <snif>
Helaas niet voor mij.
In april+mei of juli+aug ben ik gedurig of helemaal vrij. (en ook dan moet 't maar net passen)
Net in juni gaat helemaal niet lukken. <snif>
Honda BB 2004 en Yamaha FZ750 1985
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Blackbird Dolomietentour 2023
Ja, dat is jammer.....
Volgende keer beter?
Volgende keer beter?
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Blackbird Dolomietentour Juni 2023
Startposting aangepast met o.a. definitieve datum.
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Blackbird Dolomietentour 11-20 Juni 2023
Gezien het gebrek aan aanmeldingen sluit ik hierbij de aanmeldingen.
Wij hebben een alternatief gezocht.
Wij hebben een alternatief gezocht.