kom je hem ook laten zien en bewonderen op 29 maart bij ons meet en greet ????
Goedemorgen
Re: Goedemorgen
hoi een mooie bb

Maar natuurlijk, stond al in de agenda. Heb er zin in.
Vandaag was de grote dag. Mijn silver grey fellow opgehaald uit Enkhuizen.

Lekker gereden, hier ga ik vrienden mee worden. Toch viel mij iets op: Het waaide nogal behoorlijk en de bb was achteraan enorm wiebelig bij zijwind. Ook had ik soms het idee dat het voorwiel zijwaarts geduwd werd. (Net of het wiel zijdelings bijna weggeblazen wordt) Wat zou dit kunnen zijn? Zal morgen de bandenspanning eens controleren. Of zouden het de banden kunnen zijn?

Lekker gereden, hier ga ik vrienden mee worden. Toch viel mij iets op: Het waaide nogal behoorlijk en de bb was achteraan enorm wiebelig bij zijwind. Ook had ik soms het idee dat het voorwiel zijwaarts geduwd werd. (Net of het wiel zijdelings bijna weggeblazen wordt) Wat zou dit kunnen zijn? Zal morgen de bandenspanning eens controleren. Of zouden het de banden kunnen zijn?
Ja hoor, vandaag bandenspanning gecontroleerd en bijgevuld. Er zat 2,4 in voor+achter. Opgepompt tot 2,9 en toen ging het al een stuk beter. Balhoofdlager is in orde. Nieuwe banden scheelt ook al denk ik.
Officieel is het 2.7 voor en 2,9 achter als ik me niet vergis bij de BB.
Maar als de bandjes niet best zijn gauw naar Frank voor nieuwe.
En natuurlijk van harte met je mooie Blackbird gelukkig in 1 shade of grey
- Frank Switser
- Site Owner
Het is voor en achter 2.9 Bar.Medic-XX schreef:Officieel is het 2.7 voor en 2,9 achter als ik me niet vergis bij de BB.
@medic-xx. Bedankt. Haha single shade of grey. Ik ben er superblij mee. Ja de enige mooie two tone is een blauwe.
Op de motor beurs een hele tijd staan praten met een dunlop meneer. Voor eind april komen er roadsmart 2's onder (cash back actie 1-3 t/m 30-4). Ik had eerst sportsmarts in de kop maar met mijn tamme rijstijl, prestaties op nat wegdek en het feit dat ik in boerekool stronkeradeel woon, geloof ik zolangzamerhand dat ik meer plezier van roadsmarts zal hebben.
Op de motor beurs een hele tijd staan praten met een dunlop meneer. Voor eind april komen er roadsmart 2's onder (cash back actie 1-3 t/m 30-4). Ik had eerst sportsmarts in de kop maar met mijn tamme rijstijl, prestaties op nat wegdek en het feit dat ik in boerekool stronkeradeel woon, geloof ik zolangzamerhand dat ik meer plezier van roadsmarts zal hebben.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb het er met Ivar (Dunlop) ook nog even over gehad, en we zijn het eens.
In veel omstandigheden geeft een Roadsmart 2 meer grip dan een Sportsmart 2, die doet het alleen beter onder bijna ideale omstandigheden en een hoger tempo.
Blijft wel nog 1 verschil: de Sportsmart zal onder alle omstandigheden iets lichter blijven sturen.
In veel omstandigheden geeft een Roadsmart 2 meer grip dan een Sportsmart 2, die doet het alleen beter onder bijna ideale omstandigheden en een hoger tempo.
Blijft wel nog 1 verschil: de Sportsmart zal onder alle omstandigheden iets lichter blijven sturen.
@Frank. Mooi dan zijn we eruit. We maken binnenkort wel even een afspraak voor begin april.