Brand new...!
Brand new...!
Hallo allemaal,
Ik ben het dus, die hier spik splinter nieuw is. Niet mijn Blackbird die ik vorige week vrijdag heb opgehaald.
Die is van "97, en stond als schademotor bij Boonstra in Friesland te koop. Ik heb de gok genomen en tot nu toe lijkt
het een goeie gok te zijn. Ik heb er natuurlijk wel werk aan, maar kan het meeste zelf doen, dus dat scheelt.
Heb er nu een paar rondjes op gereden en ik moet zeggen, het gaat als een jet...
Komende periode de motor nog beter leren kennen en aanpakken, wat in orde moet worden gemaakt en dan kan ik
definitief vast stellen of ik een goede koop heb gedaan.
Wordt vervolgd...!
Gr.,
Mick
Ik ben het dus, die hier spik splinter nieuw is. Niet mijn Blackbird die ik vorige week vrijdag heb opgehaald.
Die is van "97, en stond als schademotor bij Boonstra in Friesland te koop. Ik heb de gok genomen en tot nu toe lijkt
het een goeie gok te zijn. Ik heb er natuurlijk wel werk aan, maar kan het meeste zelf doen, dus dat scheelt.
Heb er nu een paar rondjes op gereden en ik moet zeggen, het gaat als een jet...
Komende periode de motor nog beter leren kennen en aanpakken, wat in orde moet worden gemaakt en dan kan ik
definitief vast stellen of ik een goede koop heb gedaan.
Wordt vervolgd...!
Gr.,
Mick
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Brand new...!
Gefeliciteerd met jouw aanschaf.
Heb je vragen horen we ze graag.....
Plaats ook eens een foto (mogelijk ken ik de BB al), en welke modificaties heeft hij?
Heb je vragen horen we ze graag.....
Plaats ook eens een foto (mogelijk ken ik de BB al), en welke modificaties heeft hij?
Zal een foto plaatsen en ben dan idd. benieuwd of je de motor kent. Ik ben wel neuwsgierig naar de geschiedenis van de motor en van de schade, want de schade is niet overal consequent. Alvast het kenteken: MY05FJ.
En binnenkort kom ik zeker met vragen. Ik denk dat de kleppen moeten worden gesteld en bij de voorvork heb ik een gekkigheid. Ik krijg het spatbord er niet recht op, dus zou je denken dat iets krom is (vorkpoot), maar op het zicht lijkt
Dat niet zo en de motor trekt ook niet naar één kant, als ik t stuur los laat?
En binnenkort kom ik zeker met vragen. Ik denk dat de kleppen moeten worden gesteld en bij de voorvork heb ik een gekkigheid. Ik krijg het spatbord er niet recht op, dus zou je denken dat iets krom is (vorkpoot), maar op het zicht lijkt
Dat niet zo en de motor trekt ook niet naar één kant, als ik t stuur los laat?
Ken je deze?
Of herkent iemand anders deze?
Gr., Mick
Of herkent iemand anders deze?
Gr., Mick
- Bijlagen
-
- IMG-20170719-WA0014.jpg (172.45 KiB) 9556 keer bekeken
-
- 20170721_161050.jpg (3.25 MiB) 9556 keer bekeken
-
- IMG-20170721-WA0005.jpeg (1.71 MiB) 9556 keer bekeken
- Frank Switser
- Site Owner
Helaas, hij is te standaard om onderscheidend te zijn. Ik zie alleen een ander ruitje en achterknippers.
Kenteken registreer ik meestal niet.
Kenteken registreer ik meestal niet.
Okay. Misschien dat iemand anders deze fiets kent?
Vraagje Frank, zou het kunnen dat er verschil zit in het voor spatbord van de verschillende modellen?
Vraagje Frank, zou het kunnen dat er verschil zit in het voor spatbord van de verschillende modellen?
Dank je wel.
Ik ben blij met zo'n forum, waar ik met mijn vragen terecht kan.
Ik ben blij met zo'n forum, waar ik met mijn vragen terecht kan.
- Frank Switser
- Site Owner
Alle spatborden zijn op de bestickering en kleur na gelijk.Jurmic schreef:Okay. Misschien dat iemand anders deze fiets kent?
Dank voor je reactie. Dan heb ik een probleem, want ik krijg het spatbord er niet revht op...