Een nieuw topmodel van Garmin is geïntroduceerd namelijk de Zumo 590
Dit nieuwe topmodel vervangt de Zumo 660 en heeft wel een paar hele leuke features zoals de rondrit functie.
http://www.mrgps.nl/zumo590/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe Garmin uitgebracht
-
stefan18021990
Re: Nieuwe Garmin uitgebracht
Is dit niet die garmin die je kunt uitbreiden met banden druk sensoren?
- Wile E. Coyote
Deze Garmin kan inderdaad uitgevoerd worden met de TMPS sensoren voor de bandendruk.stefan18021990 schreef:Is dit niet die garmin die je kunt uitbreiden met banden druk sensoren?
Zijn kleinere broertje de Garmin Zumo 390 kan dit ook.
Mooi apparaat die 590. Zeker de rondrit optie is erg interessant i.c.m. motorkaarten. Mocht de 550 nog eens stuk gaan wordt dan wel de opvolger denk ik. En tja die bandendruk sensoren. Erg leuke gadget, maar daar kijk je 3 x keer na. Je moet toch elke paar weken even langs de pomp voor een beetje lucht. Tenminste ik wel .
- Frank Switser
- Site Owner
Maar met die sensoren weet je wanneer je langs de pomp moet gaan. Normaliter moet je toch zeker 2 maanden kunnen rijden zonder bandenspanning te verliezen. Gaat het bij jou sneller?Albert schreef:Mooi apparaat die 590. Zeker de rondrit optie is erg interessant i.c.m. motorkaarten. Mocht de 550 nog eens stuk gaan wordt dan wel de opvolger denk ik. En tja die bandendruk sensoren. Erg leuke gadget, maar daar kijk je 3 x keer na. Je moet toch elke paar weken even langs de pomp voor een beetje lucht. Tenminste ik wel .
Ik ben daar redelijk precies in. Elke toerrit ga ik ffm langs de pomp. Vaak kan er wel een tiende Bar bij oid. Met een te lage bandenspanning vind ik het niet fijn rijden.