De machine zit vol met kappen, en dus is e.e.a niet snel te ontdekken.
Ik denk het namelijk zelf niet, maar wil het toch even zeker weten
Wile E. Coyote schreef:De mijne is uit 1998 dus een carb versie.
Een benzinekraan heb ik nog niet gevonden, en is deze vanaf de buitenzijde zonder een kap te verwijderen te bedienen??
Zo ja vanaf welke zijde ??
Nee dat regelt ie allemaal zelfWile E. Coyote schreef:Oké. dus je hoeft niet zoals bij andere motorfietsen zoals de Transalp van een maat van mij steeds de kraan te sluiten als je de fiets stalt, of op reserve te zetten als je benzine bijna op is.
Nee, alleen als je de tank van de motor wilt halen moet je hem sluiten (anders loopt de tank leeg).Wile E. Coyote schreef:Oké. dus je hoeft niet zoals bij andere motorfietsen zoals de Transalp van een maat van mij steeds de kraan te sluiten als je de fiets stalt, of op reserve te zetten als je benzine bijna op is.
Klopt helemaal...Frank Switser schreef:Nee, alleen als je de tank van de motor wilt halen moet je hem sluiten (anders loopt de tank leeg).Wile E. Coyote schreef:Oké. dus je hoeft niet zoals bij andere motorfietsen zoals de Transalp van een maat van mij steeds de kraan te sluiten als je de fiets stalt, of op reserve te zetten als je benzine bijna op is.
Er zit een membraan in de kraan die er regelmatig verantwoordelijk voor is dat een carb.-bird niet of slecht loopt.......

Jij hebt geluk dat hij nu in China zit.........Ed Grimme schreef:Dat kan ook andere hele nare gevolgen hebben hoor