Nieuwe zaak van Burtonman

Plaats reactie
Burtonman

Nieuwe zaak van Burtonman

Bericht door Burtonman » 14 dec 2010 00:04

Tja ooit moest het er eens van komen, ik had al een paar jaar last van "een beetje pijn " in rug ,schouders en nek door het "lichte" stuk-werk (doe het nu toch al vanaf 1986) ik begon het net onder de knie te krijgen :shock: .
Maar de klachten werden met de tijd erger, af en toe een cortizone spuitje en een pilletje en weer verder (moet toch één iemand voor de doppers bij ons werken ,niet?) :roll: Eerst moest er de XX aan geloven, en nu dus mijn vak, dus dacht ik laat ik het over een andere boeg gooien, maar niet te veel gezever kijk zelf maar eens, Gr Eddy
http://www.ektools.be
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Medic-XX

Re: Nieuwe zaak van Burtonman

Bericht door Medic-XX » 14 dec 2010 09:49

Hey Ed heel veel succes met de nieuwe zaak.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 15 dec 2010 09:39

Gefeliciteerd Eddy!
Ik weet dat je er al wat slapeloze nachten van gehad heb, en er zullen er ongetwijfeld nog meer komen, maar als je er helemaal voor gaat is de voldoening ook erg groot!
Succes met jouw nieuwe bedrijf!
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 15 dec 2010 11:52

Succes Eddy !!

bert111bel

Bericht door bert111bel » 15 dec 2010 19:35

Burtonman schreef:Tja ooit moest het er eens van komen, ik had al een paar jaar last van "een beetje pijn " in rug ,schouders en nek door het "lichte" stuk-werk (doe het nu toch al vanaf 1986) ik begon het net onder de knie te krijgen :shock: .
Maar de klachten werden met de tijd erger, af en toe een cortizone spuitje en een pilletje en weer verder (moet toch één iemand voor de doppers bij ons werken ,niet?) :roll: Eerst moest er de XX aan geloven, en nu dus mijn vak, dus dacht ik laat ik het over een andere boeg gooien, maar niet te veel gezever kijk zelf maar eens, Gr Eddy
http://www.ektools.be
hey Eddy , is dat op verhuur of verkoop basis ? ik heb enkele jaren geleden voor 2 bazen gewerkt die al die bouwmatrialen verhuurden , doka (Ternat ) en adria (Tubize )
veel succes met de zaak :D

Burtonman

Bericht door Burtonman » 15 dec 2010 21:32

Bedankt voor de fijne reactie's, ja slapeloze nachten, welke zelfstandige kent dat niet ;) en dit is nog maar het begin, want in de winter periode is het zeer rustig , een aannemer zal niet rap op het eind van het jaar investeren, als ze maar weten dat ik er ben EN goedkoper ben dan de omliggende bouw-speciaal zaken 8-) :lol: , Bert tis niet voor verhuur enkel verkoop, gr Eddy.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Plaats reactie