Het BOC
Re: Het BOC
Waar kan een mens zich mee bezig houden. 
^^^^^^^^ haha compleet mee eens 
- Frank Switser
- Site Owner
Over wie heb je het nu?BarryXX schreef:Waar kan een mens zich mee bezig houden.
Ik gok op Eddy, daar had ik mijn reactie trouwens wel op gebaseerd 
Aan Sander en Barry, hier is toch het boc-topic, waar over het boc geschreven mag worden en dat in alle vormen, of ben ik mis! Of is er iets anders ?
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
ja MAG ook over geschreven worden, maar dan hoeven we het met zn allen er nog niet over eens te zijn, en ook mogen anderen het idee hebben "leven en laten leven"
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Ondanks mijn eerdere aanvaringen met het vorige BOC-bestuur gun ik het huidige bestuur en de leden toch alle goeds.Burrito schreef:ja MAG ook over geschreven worden, maar dan hoeven we het met zn allen er nog niet over eens te zijn, en ook mogen anderen het idee hebben "leven en laten leven"
Ik heb er veel geschiedenis liggen, en als de BOC ter ziele zou gaan is dat allemaal weggegooide moeite.
Dit forum is niet opgericht om de BOC te slopen, maar wel om een alternatief te beiden voor diegenen die zich niet willen onderwerpen aan de regeldrang van het vorige bestuur van de BOC. Volgens mij kunnen we best naast elkaar bestaan.
Tuurlijk Eddy!Burtonman schreef:Aan Sander en Barry, hier is toch het boc-topic, waar over het boc geschreven mag worden en dat in alle vormen, of ben ik mis! Of is er iets anders ?
En ik lees het ook allemaal
Ik vind het alleen bijzonder dat je er zoveel tijd in wilt steken
Wellicht kan je hier eens delen waar de wrok die je hebt jegens het oude bestuur vandaan komt Eddy. Niets negatiefs bedoeld naar jou, maar misschien wel verhelderend voor iedereen waar jouw drive vandaan komt..
@ Sander, als je een op achter de rug hebt en bijna alle werk aan de pc gedaan is, dan het je tijd voor deze zaken 
R.I.P.B.O.C.