Wist je dat...

SandervB

Re: Wist je dat...

Bericht door SandervB » 15 aug 2013 19:47

ja dat wist ik al :)

Maar wist jij dat je geen BB meer hebt maar nog wel een avatar met jouw oude BB erin i.p.v. je nieuwe ST ;)

BigJim

Bericht door BigJim » 22 aug 2013 00:32

SandervB schreef:ja dat wist ik al :)

Maar wist jij dat je geen BB meer hebt maar nog wel een avatar met jouw oude BB erin i.p.v. je nieuwe ST ;)
Verrek...je hebt gelijk..... het gelijk ff veranderen ....Of toch maar zo laten??? Mis de BB wel nl....

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 08 sep 2013 19:17

wist je dat... ik vorige week zondag mijn aller eerste wheelie gemaakt heb toen ik een gsxr1000 eruit reed bij stoplicht?
reed in de 2de versnelling en om hem voor te blijven toch maar alles gegeven, reed tussen de 100 en 120km/uur zo'n 30cm boven de grond.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Red Boll

Bericht door Red Boll » 08 sep 2013 21:15

Hahaha, dan heb je aardig je best gedaan. heb er tot nu toe nog maar 1 gehad die sneller weg was (lees: langer doortrok)
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

SR-71

Bericht door SR-71 » 08 sep 2013 21:37

Dus je hebt een wheely gemaakt van 0.1 sec en hebt daar een week van moeten bijkomen :?: :mrgreen: ;)

ontopic, ik heb dat soms ook, dan zit je net in de juiste toeren en je hebt een takeoff in de 2e versnelling.

Gerkenator

Bericht door Gerkenator » 10 sep 2013 21:04

SR-71 schreef:Dus je hebt een wheely gemaakt van 0.1 sec en hebt daar een week van moeten bijkomen :?: :mrgreen: ;)

ontopic, ik heb dat soms ook, dan zit je net in de juiste toeren en je hebt een takeoff in de 2e versnelling.
was denk ik eerder 1.0 sec haha ;) maar in ieder geval niet erg lang zoals je dus in filmpjes ziet, eigenlijk stelde het niks voor achteraf, maar vond het toch wel gaaf.
maar idd de adrenaline gierde wel een aantal minuten door mijn bloed, eigenlijk voelde ik de wheely pas bij het neerkomen, en ik ging in de 1 nog redelijk beschaafd weg.
eigenlijk durf ik nooit echt hard op te trekken omdat ik juist bang ben dat ik een wheely maak en hem dan niet kan houden, nu was ik dat dus even vergeten op dit moment, maar het liep dus goed af.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie