Maar wist jij dat je geen BB meer hebt maar nog wel een avatar met jouw oude BB erin i.p.v. je nieuwe ST
Wist je dat...
Re: Wist je dat...
ja dat wist ik al 
Maar wist jij dat je geen BB meer hebt maar nog wel een avatar met jouw oude BB erin i.p.v. je nieuwe ST
Verrek...je hebt gelijk..... het gelijk ff veranderen ....Of toch maar zo laten??? Mis de BB wel nl....SandervB schreef:ja dat wist ik al
- Gerkenator
wist je dat... ik vorige week zondag mijn aller eerste wheelie gemaakt heb toen ik een gsxr1000 eruit reed bij stoplicht?
reed in de 2de versnelling en om hem voor te blijven toch maar alles gegeven, reed tussen de 100 en 120km/uur zo'n 30cm boven de grond.
reed in de 2de versnelling en om hem voor te blijven toch maar alles gegeven, reed tussen de 100 en 120km/uur zo'n 30cm boven de grond.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Hahaha, dan heb je aardig je best gedaan. heb er tot nu toe nog maar 1 gehad die sneller weg was (lees: langer doortrok)
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"
Dus je hebt een wheely gemaakt van 0.1 sec en hebt daar een week van moeten bijkomen
ontopic, ik heb dat soms ook, dan zit je net in de juiste toeren en je hebt een takeoff in de 2e versnelling.
ontopic, ik heb dat soms ook, dan zit je net in de juiste toeren en je hebt een takeoff in de 2e versnelling.
- Gerkenator
was denk ik eerder 1.0 sec hahaSR-71 schreef:Dus je hebt een wheely gemaakt van 0.1 sec en hebt daar een week van moeten bijkomen![]()
![]()
![]()
maar idd de adrenaline gierde wel een aantal minuten door mijn bloed, eigenlijk voelde ik de wheely pas bij het neerkomen, en ik ging in de 1 nog redelijk beschaafd weg.
eigenlijk durf ik nooit echt hard op te trekken omdat ik juist bang ben dat ik een wheely maak en hem dan niet kan houden, nu was ik dat dus even vergeten op dit moment, maar het liep dus goed af.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.