en weer een nieuweling :P

Stel jezelf eens voor
MikeBird98

Re: en weer een nieuweling :P

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 20:16

Burrito schreef:Ik heb nog wel een achtervelg ergens, maar geen idee hoe die er aan toe is, moet ik nakijken voor je. De bijbehorende voorvelg is compleet naar de klote. Misschien heeft Frank nog wel een voorvelg, maar weet ik niet zeker...
gaat hooftzakelijk om achtervelg , dies het ergste....hebben we het wel over dan ,

ennu die rsv tuono houd die je bij ??

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 20:18

nou... die heeft vooral iets meer jaartjes ervaring dan ik... dus ja... maar ik weet niet of ie Frank ook bij zou houden... al heeft hij (de tuono rijder) ook een Blackbird.... (en zn Tuono al weer verkocht dacht ik)
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 20:21

Burrito schreef:nou... die heeft vooral iets meer jaartjes ervaring dan ik... dus ja... maar ik weet niet of ie Frank ook bij zou houden... al heeft hij (de tuono rijder) ook een Blackbird.... (en zn Tuono al weer verkocht dacht ik)
ik bedoel vooral rechtuit , stoplicht sprints en op snelweg

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 20:23

ah geen idee eigenlijk... lijkt me niet...
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 20:39

Burrito schreef:ah geen idee eigenlijk... lijkt me niet...
idd , die blade (161pk aan het wiel) op de foto's daar heb ik wel een keer tegen gereden maar alleen met 2 personen helaas , op de snelweg dan scheeld het maar weinig , op top kan ik het niet inschatten , wat ik in tests gezien heb loopt de blade met orginele tandwielen max 288 echte km/h , in theorie loopt de blackbird dan wel harder , helemaal als die afgesteld is met andere dempers , maar ik moet eerlijk zeggen ik had niet verwacht dat ik m bij kon houden !! klopt namelijk niet echt met wat ik heb gezien heb op dyno's met gemiddeld 130pk standaard , hoe wil je dan een blade bijhouden met 161pk die ook nog eens stuk minder weegt

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 14 mei 2012 20:41

tja... zo op de rand weet ik het niet... maar de bird is in ieder geval snel genoeg en heeft vermogen zat! Dus verder maak ik me er niet zo druk om...
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 14 mei 2012 20:45

Burrito schreef:tja... zo op de rand weet ik het niet... maar de bird is in ieder geval snel genoeg en heeft vermogen zat! Dus verder maak ik me er niet zo druk om...

nee oke hijs cker snel zat daar niet van , maar ik vraag me dat dan wel af dat is het meer !! maar tis wel positief , tis idd snel apparaat , en 9 van de 10x te snel voor in het verkeer !!

ik ga iig wel lekker aan de slag met de motor , en heeft die van jou dynokit ?

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 15 mei 2012 09:26

Het probleem met Supersports en Nakeds zoals de Tuono en de Fireblade is dat ze het vermogen niet aan de weg kunnen brengen. Door hun korte wielbasis willen ze al bij half gas accellereren gaan wheelieën, en dus moeten ze gas minderen. De BB is niet alleen erg lang, maar heeft het zwaartepunt ook ver naar voren liggen (vandaar dat wij als een van de weinige motoren ook met een bandenspanning van 2.9 aan de voorkant rondrijden).
Met dit gegeven mag je aannemen dat bij sprints de ervaring en kunde van de rijder een grotere rol speelt dan het verschil in motorfiets........
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 15 mei 2012 09:29

nee, mijne heeft geen dynokit...
2018 KTM Super Duke GT

MikeBird98

Bericht door MikeBird98 » 15 mei 2012 18:35

Frank Switser schreef:Het probleem met Supersports en Nakeds zoals de Tuono en de Fireblade is dat ze het vermogen niet aan de weg kunnen brengen. Door hun korte wielbasis willen ze al bij half gas accellereren gaan wheelieën, en dus moeten ze gas minderen. De BB is niet alleen erg lang, maar heeft het zwaartepunt ook ver naar voren liggen (vandaar dat wij als een van de weinige motoren ook met een bandenspanning van 2.9 aan de voorkant rondrijden).
Met dit gegeven mag je aannemen dat bij sprints de ervaring en kunde van de rijder een grotere rol speelt dan het verschil in motorfiets........
gaat mij om langere rechte stukken , dus dan bedoel ik boven de 200 , sprints is de blackbird vaak in zn voordeel ja , en die sprint ga ik in zn 1 ook gewoon volgas en als ie dan wheely gaat dan lijkt het alsof hij helemaal niet zwaar is voor ;) maar ook op de snelweg scheeld het maar bar weinig !!

Plaats reactie