Standaard uitlaten
Re: Standaard uitlaten
Ja, ik bedoelde inderdaad een sportfilter.
Ik zou graag hebben dat mijn motor wat meer herrie maakt, maar daar zal ik dus nieuwe uitlaten voor aan moeten schaffen?
Ik zou graag hebben dat mijn motor wat meer herrie maakt, maar daar zal ik dus nieuwe uitlaten voor aan moeten schaffen?
LadyBird schreef:Ja, ik bedoelde inderdaad een sportfilter.
Als je meer geluid wil zou ik Two brothers M5 monteren. Staan mooi en een super mooi geluid.
Voor wat netter en gekeurd werk kun je ook Remus of Laser monteren
- Frank Switser
- Site Owner
De M-5 is inderdaad prachtig (ik heb ze zelf nieuw gekocht en later aan Martin doorverkocht), maar wel erg luid.....
Daar moet je tegen kunnen. Aangezien ik meestal vooraan in de groep rij kreeg ik klachten van diegenen die achter mij reden.
Als je in een tunnel terugschakelde, dan zag je door de hele tunnel alle auto's naar de rechterbaan schieten.
Daar moet je tegen kunnen. Aangezien ik meestal vooraan in de groep rij kreeg ik klachten van diegenen die achter mij reden.
Als je in een tunnel terugschakelde, dan zag je door de hele tunnel alle auto's naar de rechterbaan schieten.
Prachtig!
Kun je een schattig maken wat zoiets kost?
Kun je een schattig maken wat zoiets kost?
- Frank Switser
- Site Owner
Een schattig? Wat lief........
Maar ik kan je de consumentenprijzen wel geven, die liggen tussen de 659 en 899 Euro per set incl. BTW (afhankelijk van welke versie je koopt). Ze zijn dus goedkoper geworden.....
Via mij krijg je daar nog korting op.
Maar ik kan je de consumentenprijzen wel geven, die liggen tussen de 659 en 899 Euro per set incl. BTW (afhankelijk van welke versie je koopt). Ze zijn dus goedkoper geworden.....
Frank Switser schreef:Een schattig? Wat lief........![]()
Frank kun je is informeren of de Black series Carbon te krijgen is voor de CB1300. Gewoon nieuwsgierig.
Ik heb de Bos oval carbon, die zijn heel beschaafd maar toch leuk geluid. Er leuk die herriepijpen maar om er zelf mee te rijden is heel even leuk maar na een tijdje gaat het storen.
Na het poetsen gaan ze glimmen als een...

Hier nog in de boc tijd, de pre blasho tijd zeg maar
Ik had m hier net gekocht, andere is van mijn zwager.

Na het poetsen gaan ze glimmen als een...

Hier nog in de boc tijd, de pre blasho tijd zeg maar
- Frank Switser
- Site Owner
Two Brothers levert helaas helemaal geen dempers voor de CB1300.Medic-XX schreef:Frank Switser schreef:Een schattig? Wat lief........![]()
Frank kun je is informeren of de Black series Carbon te krijgen is voor de CB1300. Gewoon nieuwsgierig.
Frank Switser schreef:Two Brothers levert helaas helemaal geen dempers voor de CB1300.Medic-XX schreef:Frank Switser schreef:Een schattig? Wat lief........![]()
Dan ligt het niet aan mij. Kon ook al helemaal niks vinden.