laten we hopen dat het weer zomer wordt als wij er heen gaan.NU.nl schreef:Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.
In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog.
In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.
De grote Dolomieten Passentour 2011
Re: De grote Dolomieten Passentour 2011
2018 KTM Super Duke GT
- Frank Switser
- Site Owner
Re: De grote Dolomieten Passentour 2011
We zijn weer terug!
We hebben een prima week gehad, met wat kleine probleempjes (een Duc die stuk ging, een BMW die omviel, een Blackbird die een kentekenplaathouder verloor, mijn navigatie die 2 keer in de stress ging, en een VFR met slechte banden etc.). Al met al was het gezellig, goed gereden (soms wel heel erg snel), lekker gegeten, en nog erg goedkoop ook!
Volgend jaar weer, maar hoe precies weet ik nog niet.......
We hebben een prima week gehad, met wat kleine probleempjes (een Duc die stuk ging, een BMW die omviel, een Blackbird die een kentekenplaathouder verloor, mijn navigatie die 2 keer in de stress ging, en een VFR met slechte banden etc.). Al met al was het gezellig, goed gereden (soms wel heel erg snel), lekker gegeten, en nog erg goedkoop ook!
Volgend jaar weer, maar hoe precies weet ik nog niet.......