Brochure/folder/documentatie BB 97
- Titanibird
Brochure/folder/documentatie BB 97
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en heb sinds kort een BB uit 97, kleur Titanium. Ik ben op zoek naar Nederlandstalige documentatie van een BB uit dit bouwjaar.
Nou zag ik op eBay wel brochures in het Engels, maar ik vroeg me af of iemand ze in het Nederlands heeft of weet waar ze nog te krijgen/koop zijn.
Iemand een ID?
Ik ben nieuw op het forum en heb sinds kort een BB uit 97, kleur Titanium. Ik ben op zoek naar Nederlandstalige documentatie van een BB uit dit bouwjaar.
Nou zag ik op eBay wel brochures in het Engels, maar ik vroeg me af of iemand ze in het Nederlands heeft of weet waar ze nog te krijgen/koop zijn.
Iemand een ID?
Keep The Rubber Down Met trots presenteer ik u...
Re: Brochure/folder/documentatie BB 97
Welkom hier en gefeliciteerd met je aanschaf!
Frank heeft diverse documentatie dus dat zal wel goedkomen
Frank heeft diverse documentatie dus dat zal wel goedkomen
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb wel veel tests op CD-ROM, maar geen originele Nederlandstalige brochures.
Ik moet nog wel (ergens) een Engelstalige hebben.......
Ik moet nog wel (ergens) een Engelstalige hebben.......
- Titanibird
Bestaat het uberhaubt wel Frank dat je weet of niet? Je zou denken dat er in die tijd bij de dealer wel een en ander over te lezen was...
- Frank Switser
- Site Owner
Er staat me bij dat er wel een Nederlandstalig boekje was, maar dat er meer modellen in stonden.
- Titanibird
Gevonden Frank! Ik heb een Engels exemplaar gekocht via e-Bay maar heb in de tussentijd een Nederlands exemplaar weten te bemachtigen. Ik heb hem ingescand voor de liefhebber:
https://www.dropbox.com/s/blaygt0e0euaalw/Brochure.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dropbox.com/s/blaygt0e0euaalw/Brochure.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gerkenator
pagina 7 foto 4
beugelslot en gereedschap.
wat zit daar allemaal onder dat zadel? ik heb alleen honda beugelslot en gereedschap, maar wat is dat andere ding op de foto?
beugelslot en gereedschap.
wat zit daar allemaal onder dat zadel? ik heb alleen honda beugelslot en gereedschap, maar wat is dat andere ding op de foto?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Volgens mij bedoel je dat rode ding wat op een kaars lijkt
lijkt mij onderdeel van het slot (wat op de U komt)
- Gerkenator
aah bedankt, nu weet ik ook hoe dus mijn slot onder het zadel hoort.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

- Titanibird
Gebruik jij werkelijk nog een U-slot dan??? In die tijd schreef je poep nog met een lange oe