BOC en HBF

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

BOC en HBF

Bericht door Burrito » 19 apr 2012 13:15

Als admin van dit zaakje ongeregeld (en dat willen we zo houden) voel ik mij geroepen om een opmerking te maken.

Daar wij allen (of iig het meerendeel) een mening hebben over het BOC (positief of negatief), lijkt het me erg verstandig om dit niet in elke topic te gaan verkondigen. Het doel van het HBF is om een leuk en toegankelijk forum te hebben voor Blackbird liefhebbers (dus ook als ze BMW, Aprilia, Ducati, Yamaha of zelf Harley rijden)

Het constant terugkerende BOC onderwerp is niet bevoordelijk voor de sfeer op het forum.

Er is een duidelijke topic over het BOC... spuug je gal over onze buren of verdedig ze daar, maar laten we niet alle topics hierop terug brengen.

Op dit moment laat ik de berichten over het BOC staan, volgende berichten over het BOC die off-topic geplaatst worden zal ik ofwel verplaatsen naar het BOC topic ofwel gewoon verwijderen.

Dank voor de aandacht!
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: BOC en HBF

Bericht door Medic-XX » 19 apr 2012 17:58

Lijkt me de juiste oplossing

Albert
Berichten: 408
Lid geworden op: 01 apr 2010 19:30

Re: BOC en HBF

Bericht door Albert » 20 apr 2012 19:55

Goed plan.
Laatst gewijzigd door Albert op 20 apr 2012 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: BOC en HBF

Bericht door Burrito » 20 apr 2012 20:08

nee nee, geen censuur... maar alles heeft zo zn eigen plek en tijd...
2018 KTM Super Duke GT

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: BOC en HBF

Bericht door SandervB » 20 apr 2012 22:00

I'm with (not so) stupid ^^^ ;)

:D

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: BOC en HBF

Bericht door Burtonman » 20 apr 2012 22:52

Ik heb zoeen gevoel dat "der boss" van de buren binnenkort overstag maakt naar iets anders dan Blackbird :? :idea:
Iemand heeft zijn K1200S al ingeruild voor jawel hoor...........................K1300S :o
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: BOC en HBF

Bericht door Burrito » 21 apr 2012 11:49

dan lees je dit bericht over het correct plaatsen van de BOC discussie... en je eerste gedachte is "laat ik hier eens wat over het BOC zeggen"? de logica ontgaat mij hier, alleen omdat het BOC genoemd wordt in deze posting wil dus niet zeggen dat dit de plek is voor deze discussie. Wederom verzoek ik je deze discussie op de juiste plek te voeren... hier dus klik
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
BigJim
Berichten: 404
Lid geworden op: 01 apr 2010 23:01

Re: BOC en HBF

Bericht door BigJim » 21 apr 2012 17:48

Burrito schreef:Als admin van dit zaakje ongeregeld (en dat willen we zo houden) voel ik mij geroepen om een opmerking te maken.

Daar wij allen (of iig het meerendeel) een mening hebben over het BOC (positief of negatief), lijkt het me erg verstandig om dit niet in elke topic te gaan verkondigen. Het doel van het HBF is om een leuk en toegankelijk forum te hebben voor Blackbird liefhebbers (dus ook als ze BMW, Aprilia, Ducati, Yamaha of zelf Harley rijden)

Het constant terugkerende BOC onderwerp is niet bevoordelijk voor de sfeer op het forum.

Er is een duidelijke topic over het BOC... spuug je gal over onze buren of verdedig ze daar, maar laten we niet alle topics hierop terug brengen.

Op dit moment laat ik de berichten over het BOC staan, volgende berichten over het BOC die off-topic geplaatst worden zal ik ofwel verplaatsen naar het BOC topic ofwel gewoon verwijderen.

Dank voor de aandacht!
Ik zat er over te denken maar dit heb jij perfect verwoordt Burito.
Sluit me hier geheel bij aan en zal ook het nodige "moddereten" indien nodig.

Geen censuur maar misplaatste opmerkingen in een onjuiste topic daarvoor kunnen op een verwijdering rekenen.

Plaats reactie