Engeland

Wile E. Coyote

Engeland

Bericht door Wile E. Coyote » 24 okt 2013 13:37

Na de vele ritjes in Nederland en Duitsland vonden we het nu tijd worden om iets nieuws te gaan ontdekken.
Morgen voor een lang weekend naar Zuidoost Engeland, en dus voor de eerste keer de oversteek met de motor :shock:

Voor de prijs hoef je het niet te laten want een retourtje kost maar € 48,- inclusief 2 personen.
Ben wel nieuwsgierig hoe e.e.a gaat want met de auto is het makkelijk, maar ik verwacht dat de motor toch wel vastgesjord zal moeten worden, want het kan in het Kanaal nogal spoken en dan blijft de "Bird"niet op de bok staan lijkt me.

We zullen diverse mooie routes rijden en overnachten in een blokhut die familie van mij verhuurd in een mooi gebied aldaar.
Aangezien het reeds eind oktober is zullen we het weer moeten afwachten, maar ja we kunnen ons erop kleden.

Op naar een nieuw Blackbird avontuur 8-)

Frank Switser
Site Owner

Re: Engeland

Bericht door Frank Switser » 24 okt 2013 16:44

Veel plezier, en doe voorzichtig! Hoe gaat het weer daar worden?
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Wile E. Coyote

Bericht door Wile E. Coyote » 24 okt 2013 20:39

Dank je wel en uitkijken doe ik zeker want de herfst heeft zijn intrede gedaan met de nodige losse blaadjes.
Het weer lijkt niet zo super te worden, maar eerste dag naar Duinkerken lijkt helemaal droog te verlopen.
Het weekend kan er een bui vallen maar er zijn ook droge periode en 14 graden valt best mee.

Maandag is het nog onzeker daar er ook berichten zijn van stormachtige wind tot een volle storm en dat is op de motor toch niet zo geweldig, maar goed niet zo veranderlijk als het weer. :D

Red Boll

Bericht door Red Boll » 25 okt 2013 00:19

Veel plezier daar! Ben erg benieuwd naar je ervaringen met links rijden.

(Ik hoop volgend jaar een weekje naar Schotland te gaan.)
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 25 okt 2013 09:44

Neem een stuk duct-tape mee om je koplamp af te plakken, anders krijg je zeker ruzie met tegenliggers.......
Onze stralenbundel van de koplamp loopt rechts omhoog, en bij linksrijden verblind je daarmee dus de tegenliggers. Omlaagstellen geeft jou alleen maar te weinig licht.

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 25 okt 2013 10:29

Frank Switser schreef:Neem een stuk duct-tape mee om je koplamp af te plakken, anders krijg je zeker ruzie met tegenliggers.......
Onze stralenbundel van de koplamp loopt rechts omhoog, en bij linksrijden verblind je daarmee dus de tegenliggers. Omlaagstellen geeft jou alleen maar te weinig licht.
Of even bij de ANWB een stickertje halen voor 5 euro geloof ik.
Maar wel ff doen politie kan er ook op controleren.
Veel plezier en shiny up rubber down

Wile E. Coyote

Bericht door Wile E. Coyote » 25 okt 2013 19:32

Ducktape was niet nodig want op de ferry kan je de speciale sticker voor de koplamp in de juiste vorm kopen.
Reis is prima gegaan alleen de wegen in Engeland zijn niet al te best.
Zeer grof asfalt, veel slecht gerepareerde stukken, volop modder door de boeren in dit zeer landelijk stukje Engeland en veel blaadjes.
Motor ziet er niet meer uit, maar omgeving is helemaal top.
Op de boot als motorijder als eerste erop en als eerste er weer af.
Voelde me echt een VIP.
Terugweg wordt nog spannend want in op het Engelse nieuws voorspellen ze orkaanwinden op maandag.

Voorlopig lekker genieten van deze shortbreak.

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 26 okt 2013 09:46

Wile E. Coyote schreef:Ducktape was niet nodig want op de ferry kan je de speciale sticker voor de koplamp in de juiste vorm kopen.
Reis is prima gegaan alleen de wegen in Engeland zijn niet al te best.
Zeer grof asfalt, veel slecht gerepareerde stukken, volop modder door de boeren in dit zeer landelijk stukje Engeland en veel blaadjes.
Motor ziet er niet meer uit, maar omgeving is helemaal top.
Op de boot als motorijder als eerste erop en als eerste er weer af.
Voelde me echt een VIP.
Terugweg wordt nog spannend want in op het Engelse nieuws voorspellen ze orkaanwinden op maandag.

Voorlopig lekker genieten van deze shortbreak.

Nederland voorspelt voor maandag ook beestenweer. Voorzichtig aan dan en nu lekker genieten

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 29 okt 2013 15:35

En, hoe heb je het gehad?

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Medic-XX

Bericht door Medic-XX » 29 okt 2013 16:27

Ik hoop niet dat ie gister op de ferry zat die 5 uur voor de kust heeft gedobberd.

Plaats reactie