Oliewissel kijken we wel of daar tijd voor is. anders neem ik het mee en doe ik het zelf.
BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Re: BB-Forum Najaarsmeerting (3 NOV)
Smoesjes, gewoon bang voor regen. Kost je maar 3 uurtjes als je even heen en weer gaat en een half uurtje een bakkie doet.
Oliewissel kijken we wel of daar tijd voor is. anders neem ik het mee en doe ik het zelf.
Regen is er niet, een paar spetters, en buienradar trekt op boven purmerend en de route erheen. ik ga rijden
- Frank Switser
- Site Owner
Het was gezellig mannen!
In totaal zijn er ongeveer 20 BB-rijders gekomen.
Het was zeker gezellig! Altijd leuk om iedereen weer eens écht te spreken 
Ben ook weer thuis, blok heeft versie olie erin. Viel op dat boven de 200 hij meer lawaai maakt
De osco zit er nog op, wat een klereboutje..
Was gezellig.
De osco zit er nog op, wat een klereboutje..
Was gezellig.
- Gerkenator
dan heeft ladybird dus echt wat gemistFrank Switser schreef:Het was gezellig mannen!
heb op de terugweg trouwens alleen maar regen regen regen gehad, en zelfs kwartiertje lang dikke hagelstenen.
ben nu net 15 minuten thuis.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

ik heb de heenweg ongeveer 10 minuten echt regen gehad (niet eens echt heftig, maar in de auto zou de ruitenwissers wel gewoon aan zetten... verder wat drupjes gehad)
De terugweg heb ik het droog kunnen houden... wel succesvol dus!
Moeten we van het voorjaar zeker nog een keer doen!
De terugweg heb ik het droog kunnen houden... wel succesvol dus!
Moeten we van het voorjaar zeker nog een keer doen!
2018 KTM Super Duke GT
- Wile E. Coyote
Ik (wij) hebben zeker wat meer regen maar dat mocht zeker de pret niet drukken.
Supergezellige middag gehad en leuk om de koppies bij de forum namen te kunnen zien.
Wat mij betreft zeker nog een keer overdoen.
Supergezellige middag gehad en leuk om de koppies bij de forum namen te kunnen zien.
Wat mij betreft zeker nog een keer overdoen.
Het was zeer zeker de moeite waard, gezellig gepraat en nog wat meer te weten gekomen. Natuurlijk ook weer met meer naar huis gegaan als de bedoeling was ....hobby mag geld kosten
Zeker een keertje overdoen, hopelijk met beter weer zodat ik de auto dan thuis kan laten.
Zeker een keertje overdoen, hopelijk met beter weer zodat ik de auto dan thuis kan laten.
Was een gezellig middagje. Leuk om weer wat oud bekende te zien en maar nieuwe forum leden voorbij zien komen.
En misschien dat ik nog iemand aan een nieuw setje net ingereden Roadsmarts heb kunnen helpen.
En misschien dat ik nog iemand aan een nieuw setje net ingereden Roadsmarts heb kunnen helpen.