Zoveel heb ik niet om af te stellen, en de eerder genoemde band heeft het ook gedaan met dezelfde schokbreker. Plus de motor is uit 2006, dus oud/versleten zou het ook niet kunnen zijn.Frank Switser schreef:Opvallend kort!Mr. xx schreef:Ben er ook zeer tevreden mee, enige nadeel welke ik kan verzinnen is dat ik de 5000 km niet ga halen met m'n achterband. Wat normaal geen enkel probleem was met m'n Pilot Power 2CT.Ranjoles schreef:Hi there,
Vandaag pas de eerste meters gemaakt met mijn dinsdag aangeschafte Dunlop Q2 bandjes.
Ze voelen lekker aan, ze sturen super makkelijk in, de BB lijkt meer in de bocht te vallen in vergelijking met mijn oude M3's.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben, volgende week de eifel in...eens zien wat ik ermee kan
(Om maar een vergelijk te maken)
Ik gebruik zelf de iets sportievere Dunlop Sportsmart, en na ruim 4.000km zeer snelle kilometers zie ik nog geen slijtage.... Is jouw achterschokbreker wel goed (afgesteld)?
Maar alles is mogelijk. Is er iets te bekijken/meten om te zien of er een probleem ergens inzit?