Ik ben Frank Switser, geboren in 1963, en sinds 1993 getrouwd met Alice (geen kinderen).
Ik ben de eigenaar van AFS Motorparts (hoofdsponsor alhier) uit Purmerend, en daar Fulltime werkzaam.
Ik bezit een rode 1999 InjectieBird (deze is te koop), een gele special-paint Blackbird uit 2004 met veel opties, en een (incomplete) zwarte 2006 Blackbird. Deze is totall-loss, en wordt al enige tijd in onderdelen verkocht.
Na mijn MTS opleiding als Instrumentmaker (Fijnmechanicus) ben ik 20 jaar werkzaam geweest als vertegenwoordiger/verkoper in technische producten (eerst aandrijftechniek, en later industriele houtbewerkingsmachines).
Frank Switser
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Frank Switser
He Frank, zat jij in de hout bewerking machines? waar werkte jij? ik werk bij houtbewerkings machine bouwer Duin machines Wormerveer
misschien ken je ons. heb over twee weken een tocht met SCM, die moet je bijna wel kennen.
groetjes MartinXX
misschien ken je ons. heb over twee weken een tocht met SCM, die moet je bijna wel kennen.
groetjes MartinXX

- Frank Switser
- Site Owner
Re: Frank Switser
Heb ik net in jouw topic gepost of het die Duin is.....
Ja, die ken ik wel. Ik heb zelf o.a. bij SCM als vertegenwoordiger gewerkt. Doe ze de groeten van mij, ik heb zelf toen ook de SCM-toertocht gedaan. Ik ben er nu 4 jaar weg.......
Ja, die ken ik wel. Ik heb zelf o.a. bij SCM als vertegenwoordiger gewerkt. Doe ze de groeten van mij, ik heb zelf toen ook de SCM-toertocht gedaan. Ik ben er nu 4 jaar weg.......