Eemhuus hier (gronings voor Evenhuis).
Ben 38 en pas 2 jaar in bezit van een rijbewijs. Sindsdien reed ik op een ZZR600. Om mn postuur (2meter) wilde ik een andere motorfiets. En dacht maar aan 1 en dat was de Blackbird!!!!!
Tijdje aan het zoeken geweest en toen vond ik een erg mooi zwart vogeltje op marktplaats. Gelijk gereageerd en heb hem gekocht. Na de eerste proefrit was ik al verkocht!!
Het is een zwarte BB uit 1998. carb versie dus. Zag er zo netjes uit, was er gelijk gek op!!!
Heb dus nog geen KM ervaring op de BB maar hoop dit seizoen er veel te kunnen maken!!
Ik vond dit forum en het leek me handig om te kijken of er tips en trucs zijn die voor mij interressant zijn. Ben zelf redelijk technisch aangelegd dus ben zeer geinterreseerd in de techniek van de BB.
Zoals ik vaak lees dan lijkt me de BB een betrouwbaar mereltje toe!!!
Groeten Eemhuus
Goeiedag hier! ff voorstellen.
Re: Goeiedag hier! ff voorstellen.
Welkom hier!
welkom en erg veel plezier met je BB. Tis niet gek druk hier maar wel bergen informatie als je wat nodig hebt
- Frank Switser
- Site Owner
Welkom Eemhuus!
Als je een ritje zoekt, de planning was om op 1 april (geen grap) een ritje te doen....
Alleen de organisator (Simon) laat even niet zoveel van zich horen, dus even afwachten tot we meer horen.
Als je een ritje zoekt, de planning was om op 1 april (geen grap) een ritje te doen....
Alleen de organisator (Simon) laat even niet zoveel van zich horen, dus even afwachten tot we meer horen.
Welkom hier, op het enige BB forum dat je niet ligt lastig te vallen om betalend lid te worden, hier is alle info gratis en de vriendschap ook.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
daarintegen wil ik als admin zomaar een extra ster bij je naam zetten hoor... ik geef je mn bankrekening nummer welBurtonman schreef:Welkom hier, op het enige BB forum dat je niet ligt lastig te vallen om betalend lid te worden, hier is alle info gratis en de vriendschap ook.
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
nou moet ik zeggen dat ze dat op het andere forum ook al een heel stuk minder doen bij nieuwe leden is me opgevallen.
maar welkom hier.
maar welkom hier.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.