Ik ben Jeroen, 35 jaar en kom uit het noordelijk midden van het land.
Sedert afgelopen zaterdag voor de 2e maal eigenaar geworden van een BB.
En bij iedere motor die ik bezit of bezeten heb hoort een bijpassend forum, vind ik.
Dit forum heb ik gevonden via de sig van Bigjim op MF. (Daar ben ik ook Jeroen)
Ik ben sinds 2004 ben actief motorrijder en dan voornamelijk recreatief. (5 tot 7k per jaar)
Mijn motor verleden bestaat voornamelijk uit Honda's met 1 uitstapje naar mijn 2 weken geleden verkochte Fazer 1000.
Begonnen op een VFR RC36-II, daarna heel kort een BB uit '00 vervolgens 3 seizoenen fantastisch gestuurd op een SP-1 en de laatste anderhalf jaar dus op een Fazer 1000. Ook leuk.
Ik hoop dat het hier een beetje gezellig wordt en ben opzich een voorstander van kleinschaligheid. Dat houdt het overzichtelijk en geeft de minste kans op herrie in de tent. In die 2 of 3 topics die ik tot nu toe hier gelezen heb begreep ik al dat dit forum een afsplitsing is van 'het' forum. Weet niks van de spreekwoordelijke hoed en de rand maar ik heb het eerder meegemaakt bij het VFROC forum. Het afgesplitste forum wat daaruit ontstaan is bijzonder gezellig en ik kom er nog steeds erg graag en probeer toch minimaal 1 keer per jaar een rit met die gasten te maken.
De reden dat ik weer een BB heb gekocht is dat ik nog niet klaar was met het hoofdstuk Blackbird.
De vorige had ik in Nov' 05 gekocht en ik kwam er al gauw achter dat deze ex-schade fiets toch iets meer in de kreukels had gezeten dan ik in eerste instantie dacht. Die heb ik dus snel weer verkocht.
Maar het bleef jeuken.....
Vandaar.
Mijn vorige:

Mijn nieuwe vlam:

Betere foto's heb ik nog niet want ik ga hem volgende week pas ophalen.
Specs:
- Bouwjaar 2001 (Dld.)
- Laser Hotcam DS met E-keur.
- VFR clip-ons
- Carbon look hugger
- Xenon
- Haakse ventielen
- Heldere knippers voor
- Kleine knippers achter
- Fabbri Double Bubble
- Dunlop Roadsmart
- Velgen in Goud/Brons gespoten